• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-05-02 21:35:27 följande:
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?
    Vår heter coast, så det är inte samma.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan

Funderar på om man bör gå och lägga sig, börjar 6.30 imorgon, alldeles för tidigt!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-05-02 21:35:38 följande:
    Ja så kan det ju också vara Ja Meja är verkligen tjockare, har sådär mysiga nypvänliga lår, men ändå så är hon exakt lika stor/lång som Liam var i den åldern, lite skumt. Ja verkligen, sen man fick barn så har tiden bara ramlat iväg utan att man hunnit blinka, har dock liiiite svårt att njuta just nu eftersom jag mestadels varit själv med barnen i snart 2 veckor, jag känner mej något sliten Ojojoj, tycker det var nyss Ava föddes ju, hur gamla är pojkarna nu?
    Usch, inget kul att vara själv för länge. Är han iväg på jobb?
    Pojkar är ju oftast något grövre i benstommen än tjejer så det känns som att pojkar ibland kan kännas mindre knubbiga än tjejer men ändå väga mer.
    Liam fyller 5 år i juni, Ilon blev 3 i februari och Ava blir 2 år nu i maj. Börjar få stora barn och är inte det minta sugen på att börja om ... inte nu iaf .

Usch, kollar på humorgalan på TV4. Sitter och gråter. Så hemskt att se alla små söta barn lida av undernäring.
    Borde egentligen stänga av och gå och lägga mig ist, men det gör man ju aldrig i tid...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 21:34:31 följande:
    Ja så kan man ju också se det. Låter inget roligt iaf.
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt.
    O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:46:52 följande:
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt.O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
    Ja det är tvunget, tyvärr.
    Mår du lika dåligt fortfarande?`När var det du skulle till läkaren? Eller du har kanske varit där?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-02 21:49:40 följande:
    Någon mer som har problem med att komma in på hm?
    Var tvungen att testa och nej jag kommer inte in
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-02 21:51:25 följande:
    Var tvungen att testa och nej jag kommer inte in
    Tack! Då vet jag att det inte bara är min dator.
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:45:46 följande:
    Usch, inget kul att vara själv för länge. Är han iväg på jobb?Pojkar är ju oftast något grövre i benstommen än tjejer så det känns som att pojkar ibland kan kännas mindre knubbiga än tjejer men ändå väga mer. Liam fyller 5 år i juni, Ilon blev 3 i februari och Ava blir 2 år nu i maj. Börjar få stora barn och är inte det minta sugen på att börja om ... inte nu iaf .Usch, kollar på humorgalan på TV4. Sitter och gråter. Så hemskt att se alla små söta barn lida av undernäring. Borde egentligen stänga av och gå och lägga mig ist, men det gör man ju aldrig i tid...
    Nä fy, det tar verkligen på krafterna, Liam är ju hemma på dagarna och Meja är inne i en enormt gnällig period så just nu är jag verkligen bara mamma. Mina 3½ timma ensam hos tatueraren i onsdags var som en dröm trots att det gjorde prutt ont
    Nja han jobbar natt men sover fram tills kl 15 ungefär, sen har han haft en massa andra projekt så han har bara varit hemma någon timma innan det är dags för jobb igen. Nu är han dock ledig 1 vecka och det ska bli SÅ skönt.

Ojoj, ja nu har du inga småttingar längre Har ni planerat nåt mer barn eller är ni nöjda? Vi är ganska så nöjda som det är nu men det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten sladdis om några år eller så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 21:35:27 följande:
    Molo castor blå, trodde den var klarblå, men jag kanske är heeelt fel ute.. har du någon bild i ditt galleri med den på?

hjälper till lite
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17