Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Saraia skrev 2010-06-24 20:52:55 följande:
    Vilken stl ska man ha på fleeceoverall t bebis i november då??? stl 56 el 62?? hur e fleeceoveralerna i stl??
    Mateo föddes ju I december, Han har haft både 56, 62 och nu 68 i och med den  extremt kalla våren/"sommaren"...behövs liksom en även nu.
  • Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2010-06-29 18:12:20 följande:
    Jag tittar in som hastigast och önskar er alla en skön sommar.
    Jag glömmer er inte det vet ni, och skall återkomma så småningom hoppas jag.

kärlek/ Quiet thoughts.

ps. ni har väl inte missat min minnestatuering som Lova ritade?
    Tatueringen är så fin Hjärta

Önskar även dig en skön sommar, hoppas du kan njuta något av den även om det måste vara väldigt svårt.

KRAM {#emotions_dlg.flower}
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-03 17:57:26 följande:
    Jag verkligen nojjar att bebisen ska frysa här i vinter Obestämd Va sjutton ska man ha på den lill*? I vårt radhus hade vi ju alltid 25 grader inne o här ligger de ju på max 19 vintertid *liten frusen*
    Vi hade 17-18 grader hela vintern inne och det var inga problem, hade flertalet stickade bodysuits som användes flitigt Veloursuits också men de stickade i ull andades bättre. Har de kvar

Kikar bara in lite snabbt...varit i Göteborg hela veckan, ska köra hem imorgon
  • Zvartaliljan

Hej hopp!

Nu är vi hemma från semestern. 3 dagar hos min familj och en vecka med sambons (ja jag överlevde det utan att ha ihjäl svärmor...men bara nästan...)

Massor att göra men vet inte vart jag ska börja...huset är ett slagfält, två resväskor med smutstvätt, kylen helt tom, hundra paket att packa, köp att betala, paket att hämta, massor med mejl/inbox/kommentarer att svara på och sist men inte minst PACKA ALLT!! Vi flyttar ju nu om knappt 3 veckor och är så mycket att packa ner så måste börja nu...men har inga flyttkartonger.

• Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-07-05 21:07:29 följande:
    Ja, jag hoppas på det, köpte ju ett par i 80 på mysgrodan som jag tänkte Ella ska ha som knickers. funkar det inte så får vi ge dem till kusinen istället
    Annars får du gärna skicka hit dom, jag beställde också 80 men var nog sekunden efter dig då för de var slut fick jag mail om
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-07-06 22:39:13 följande:
    Ja, jag ska väl inte överdria och säga att jag tycker de är superbra, men sevärda absolut
    Jag har hört lite olika åsikter om senaste filmen, både att den var sämre än de andra och att den var bättre

Vilekn av filmerna gillar du bäst?
    Jag tyckte Eclipse var helt klart bäst! Skön humor i den också, t.o.m sambon satt o asgarvade
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-07-07 09:15:01 följande:
    Alltså jag känner lite att jag inte kan bestämma något, då vi tar dagarna lite som dom kommer. Vi har inte bestämt vilka dagar vi ska till djurparken heller, utan tänkte väl kolla in väder och barnhumör och så under veckan.
    Ok
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-07-07 11:16:36 följande:
    Bus är jättefin idag Egenvald kombo av Idat-tights rosa med katter, ballerinakjol rosa, lamm knappis och så ett glitterdiadem på det *underbart*
    hihi underbara unge du skulle se Maia Hon har klämt på sig ett par jeans från Mateos växalåda i 74/80. Stuprörsmodell så de sitter taaaajt, och varje gång hon böjer sig så visar hon halva rumpan
    Tur vi väntar hem ett par harem, de kommer nog sitta bättre som knickers med mudden. Dessa kasar ju bara ner. Men hon skulle tvunget ha jeansknickers som pappa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17