-
Ja, det är ju sååå fint! Letar ju egentligen kläder i 68/74 men det gick ju bara inte att motstå....Busbellan skrev 2010-08-22 22:35:09 följande:Åh vilket bra pris du fick på det Tjolla!! -
Jag är inte ett dugg nöjd med T! Har massa ute, till bra pris tycker jag, men tydligen ingen annan... Hade säkert gått bättre om man vågat köra på 1 kr... Känns det som.
-
Godmorgon!
Ahh, morgonshopping är aldrig fel, framförallt inte när det är underbara BAMBI!!!
http://www.tradera.com/Molo-bodysuit-heldrakt-stl-74-auktion_302770_117264478

-
Mmmm måste orka resa mig och sätta på kaffeängeln83 skrev 2010-08-23 08:05:22 följande:Godmorgon flickor.
Sitter här och njuter av mitt morgon kaffe i lugn och ro, sambon är på jobbet och barnen sover fortfarande
Milo är vaken men Lia sover fortfarande. Så underbart, hon har sovit heeela nätter nu i en hel vecka sen hon började med välling och igårkväll somnade hon tom. utan skrik!
-
Vilka fynd! Suits är aldrig felsolouniko skrev 2010-08-23 08:10:09 följande:Godmorgon tjejer. Här bjöd Milla på sovmorgon till strax innan 8, såå skönt!
Hade visst vunnit dessa små godingar när jag vaknade, lovely!
www.tradera.com/Katvig-mossa-NY-med-lapp-strl...
www.tradera.com/NY-Katvig-bodysuit-strl-86-au...
Jag som inte skulle ha fler suits
Men jag har blivit såå kär i lila/grön på äldre dar 
-
Haha så gjorde jag med med Milo. Sålde alla för jag tyckte han var för stor, sen började jag köpa igen nån månad senare och poff så hade han 23 styckensolouniko skrev 2010-08-23 08:26:19 följande:Nä, det är ju inte det. Sålde ju bort alla suits i 80 och tänkte att i 86 ska vi inte ha några för de blir ändå aldrig använda. Men nu har jag saaaknat de så mkt så jag var tvungen
Blir nog kanon till hösten och vintern, så mysigt och praktiskt 
*minns det så väl*
-
GRATTIS TILL LOVA!

Gud vad tisen går... Ett helt år!
-
Haha, jag tror alla vi pölsekärringar börjar bli gamla! Låter minsann som ett helt gäng med tanter när vi beklagar oss över att tiden går så fort
Jag gör det själv med, varenda dag känns det som! Lia är 6,5 månad, det betyder närmre 1 år än nyfödd och det känns heeelt sjukt!!!
-
LILA GUL KATVIG!!!ängeln83 skrev 2010-08-23 12:19:45 följande:Här var det lugnt, bara jag som har tråkigt?
Meja sover och Liam leker som vanligt med sina bilar.
Fick just sms om att Liams overall ääääntligen kommit, o så hoppas jag att postis kommer med NS Harem brallorna idag. Sitter och letar suits till Meja, tips på fina? Inte Molo för dom sitter tyvärr inte alls bra på mina smalfisar.
-
mja, det vet jag inte. Jag tyckte den var underbar. Fast jag gillar ju iofs allt skrikigtängeln83 skrev 2010-08-23 13:10:57 följande:Fast den gula var ganska skrikig va?