Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-12 20:49:48 följande:
    Tack Jag blir mer och mer kompis med mitt objektiv..Stoffe är det redan och han har idag under tiden jag var på jobbet tagit suuuperfina bilder på barnen- tyvärr vägrar jag använda dessa till något vettigt eftersom han hade vänt Lovas klänning bak och fram
    så brukar min man med göra fast med suits och så klarar han inte av att knäppa dem i grenen, fattar inte hur svårt det kan va Obestämd 
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-12 20:50:57 följande:
    Hej!
    Usch vad jobbigt med sjuka barn. Hoppas de blir friska snart.

Jag sitter här och gäspar, kollar kalendrar och är sååå sällskapssjuk.
    Väntar på att barnen ska gå och lägga sej så att jag kan ta fram lite godis. Verkar som att de är på väg i säng nu.
    Ja det hoppas jag med för nu har L haft feber en vecka imorgon Rynkar på näsan och M är så snorig och tät så henne får man springa och kolla till hela tiden så hon får luft *suck*

känner igen det där med att vänta ut barnen, här hinner de knappt krypa ner förrens gottepåsen kommer fram, tur de lägger sig senast 19.30 så man hinner mumsa lite innan man själv ska sova Glad
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-12 20:53:47 följande:
    Mannen här vägrade ta på småttarna suit innan jag visade att man kunde trä i ungen uppifrån.
    så gör vi här med, jag knäpper i ordning så han bara kan stoppa i
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-13 11:11:50 följande:
    Hejsan i den sovande tråden!
    Firar alla Lucia idag eller här är någon?
    ja jag är ju här som vanligt Flört
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-13 11:19:17 följande:
    Verkar som att det är du coh jag som hänger här jämt.
    Hur mår barnen idag?
    L är bättre men M har fortfarande feber så det blev inget lussefirande för L idag. Min man får åka med stora killen ikväll så stannar jag hemma med de andra. Har du varit på nått lussefirande då?
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-13 12:06:15 följande:
    Just nu fixar A mackor till sej och E. De är så söta när de diskuterar och hjälper varandra.
    Egentligen skulle vi ju äta middag nu men det får visst vänta.
    Vad duktiga dem är, skulle mina aldrig ta sig för, undra vems fel det är då Flört 
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-12-13 12:23:11 följande:
    Ja det gäller ju att låta de försöka och se vad som händer.
    Jag är glad attde sysselsätter sej med det och inte en massa annat. Idag har de redan hittat på bus så det räcker.
    Det är helt hopplöst nu när de har sitt rum på ovanvåningen precis som de stora tjejerna. Finns ju massor av roliga saker på deras rum att pilla på eller sno. Suck....
    kan tänka mej att deras rum är lockande Jättefina barn i BTGlad
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-12-13 14:02:14 följande:
    Vad heter detta molo print ??? Är inte detta London?

nej inte london men kommer inte på vad det heter just nu
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2010-12-13 14:09:15 följande:

jaha men shit det trodde jag .. jag ha skrivit de på tradera =(( vad gör man nu ?!

har du fått bud annars är det ju bara att ändra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17