• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2011-01-28 11:37:54 följande:
    åh vilken jäkla TOPPENmorgon trots att jag ska tvätta hela dagen
    allt mitt fanns på poppilopp en lurv två tröjor och en body, allt molo för 450kr. och så verkar det som att jag belv godkänd på stooora tentan. fyy vad gött. vågar inte tro det är sant Förvånad. måste hämta tentan på måndag innan jag tror på det
    Skål Toppen! Skrattande
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Juni flickan

Behöver lite tips på vattentäta överdragsbyxor till ivår som ändå andas. Är Fix bra? P.o.P's skalbyxor? Didrikson?
    Kommer vara första regntiden som spenderas på lekparken så jag är vilse.
    Han kommer ha Molos regnbågs regn/vid-jacka upptill så helst svart eller rött.
    De behöver egentligen inte vara skalbyxor då han har ett fodrat galonställ om det blir kallt, men det verkar så stelt.

• solouniko

Godmorgon! Igår fick jag post från LLM och jag måste säga att guuuud så gosig den var Kik Kid lurven Världens mysigaste! Jag som nyss inte hade shoppat nått alls till bebisen har nu kommit igång I looove bebisshopping! Och det bästa är ju att alla små storlekar oftast finns kvar på reorna

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • maugu

Morning!
    Äntligen helg..veckorna är bara ett race..mitt jobb suger
    Hursom, har ju missat om det gjorts några släpp från MOLO (ja,jag tjatar)eller något annat märke.
    Nu letar jag kläningar i grönt, gult eller annan knallig färg.
    Härligt det låter att ni ska träffas..skulle oxå vilja vara med..hoppas kunna göra salg i Köpenhamn iår..vill,vill..

• solouniko
    maugu skrev 2011-01-29 08:34:33 följande:
    Morning!
    Äntligen helg..veckorna är bara ett race..mitt jobb suger
    Hursom, har ju missat om det gjorts några släpp från MOLO (ja,jag tjatar)eller något annat märke.
    Nu letar jag kläningar i grönt, gult eller annan knallig färg.
    Härligt det låter att ni ska träffas..skulle oxå vilja vara med..hoppas kunna göra salg i Köpenhamn iår..vill,vill..
    Godmorgon! Jag skulle också vela ha lite fina, hyffsat enfärgade klänningar i knalliga fina färger. Vaart kan man hitta det? Ja, hoppas du kommer iväg på salg! Loovely
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Duntoffla

God morgon!

Solouniko- Visst är det mkt roligare att reashoppa med en bebis på g? Allt finns ju kvar  

Maugu- Trist att jobbet tar så mycket energi Har dålig koll på släppen jag. I alla fall vad det gäller klänningar. Vet bara Molos Colibri och Bronx eller vad det heter. Åh, hoppas du kan komma med på salg i vår. Vore superkul!

Inser nu att jag måste fixa lite frukost innan mannen ska åka och jobba så vi kan äta tillsammans. Han jobbar sen hela dagen och ikväll

Ses om en stund

Juni flickan skrev 2011-01-29 00:49:33 följande:
    Behöver lite tips på vattentäta överdragsbyxor till ivår som ändå andas. Är Fix bra? P.o.P's skalbyxor? Didrikson?
    Kommer vara första regntiden som spenderas på lekparken så jag är vilse.
    Han kommer ha Molos regnbågs regn/vid-jacka upptill så helst svart eller rött.
    De behöver egentligen inte vara skalbyxor då han har ett fodrat galonställ om det blir kallt, men det verkar så stelt.
    Jag säger ju som vanligt (nej, jag är inte sponsrad utan bara väldigt nöjd kund )Isbjörn (gamla Nanook). Deras överdragsbyxor är suveräna och väldigt vattentåliga. Barnen behöver inga galonisar och kan typ sitta i vattenpölarna utan att bli blöta. De kan även torkas i torkskåp vilket en del andra inte kan. 

Jag har inte haft POP`S skalbyxor men väl jacka och den har vi varit nöjd med  så byxorna är säkert bra de också. 

• anette 81
    Duntoffla skrev 2011-01-29 08:54:07 följande:
    God morgon!

Solouniko- Visst är det mkt roligare att reashoppa med en bebis på g? Allt finns ju kvar  

Maugu- Trist att jobbet tar så mycket energi Har dålig koll på släppen jag. I alla fall vad det gäller klänningar. Vet bara Molos Colibri och Bronx eller vad det heter. Åh, hoppas du kan komma med på salg i vår. Vore superkul!

Inser nu att jag måste fixa lite frukost innan mannen ska åka och jobba så vi kan äta tillsammans. Han jobbar sen hela dagen och ikväll

Ses om en stundJag säger ju som vanligt (nej, jag är inte sponsrad utan bara väldigt nöjd kund )Isbjörn (gamla Nanook). Deras överdragsbyxor är suveräna och väldigt vattentåliga. Barnen behöver inga galonisar och kan typ sitta i vattenpölarna utan att bli blöta. De kan även torkas i torkskåp vilket en del andra inte kan. 

Jag har inte haft POP`S skalbyxor men väl jacka och den har vi varit nöjd med  så byxorna är säkert bra de också. 

Finns dom till något bra pris någonstans?
  • ängeln83

Godmorgon flickor

Här sitter jag och dricker kaffe i lugn och ro, båda barnen sover fortfarande trots att dom somnade kl 19 igår
    Är sååå shopping sugen så jag snart spricker, funderar på att ta en tur till Jkpg i veckan, utmana ödet och åka själv med båda barnen Det kan ju gå hur som helst.
    Hittar en massa fint hos Lindex och så är jag ju sugen på dom där leggingsen från Kappahl, nån som vet vilken storlek dom börjar på?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Finns det nån svensk butik som säljer IdaT nu för tiden?
    Fick ett rejält MÅSTE ha begär efter dom röda regnkläderna med kossor på.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • MammaT
    ängeln83 skrev 2011-01-29 09:00:15 följande:
    Finns det nån svensk butik som säljer IdaT nu för tiden?
    Fick ett rejält MÅSTE ha begär efter dom röda regnkläderna med kossor på.
    det låter som ett måste här med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17