Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Solouniko: *viskar* Grattis! Kul med syskon! {#emotions_dlg.flower}

Beställde den orange Småfolkströjan med traktorer på från BoR i storlek 110/116- är det någon mer som beställt den? Var kanonstor i halsen! Mycket större än de andra vi har här hemma så jag mailade Micke, han ska mäta i morgon o jämföra. Håller tummarna för att bara mitt ex var konstigt!

• Ocikatten
    Carmen1 skrev 2010-08-31 20:59:50 följande:
    Håller med! Får alltid mejla och fråga!
    Go'kväll!
    Tur att jag alltid skriver ut innermått då alltså... Skrattande
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 21:45:16 följande:
    Godkväll

Vad tycker ni om matchningen i bt? Funkar småfolks gröna mössa till? Den cerise tycker jag är jättefin till, men den gröna är inte riktigt exakt samma gröna som i overallen tyvärr
    Superfint tyckte jag! Vad stor Mateo har blivit!!
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 21:57:34 följande:
    TACK! Skönt att höra, jag är ju lite nördig sådär så matchar det inte EXAKT så går jag o nojar mig över att det skär sig o är fult
    Skulle vilja ha tag i en mössa i exakt den gröna nyansen, men verkar svårfunnet...
    Var tvungen att dubbel-kolla och nejdå, det skär sig inte!
  • Ocikatten

Go'kväll i tråden!
    Jag är shoppingsugen! Småfolkströjan fick gå i retur så jag måste handla nåt annat...
    Nån kunnig här som kan råda mig på storlekar när det gäller långärmade tröjor från HJORT?!?
    Hur är de i jämförelse med andra märken??
    Hjälp mig så jag kan shoppa!
    Danke!

• Ocikatten
    Helle skrev 2010-09-01 21:50:43 följande:
    God kväll!  Jag köper samma storlek i Hjorth som i Katvig till mina barn, i a f när det gäller tröjor.
    Bah, just Katvig är det enda vi inte har i garderoben typ...
    Molo? Lindex? Småfolk? NS??
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-09-01 22:02:20 följande:
    Hmm, funderar på vad vi har. Småfolk varierar ju en del men om jag tar 110/116 i Småfolk så tar jag nog 116 i Hjorth. Lindex tog vi samma i somras. Molo hade vi 110 och hjorth 116.

De är ganska normala i storlek tycker jag.  
    Hjärtligt tack för hjälpen!!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-09-01 22:02:20 följande:
    Hmm, funderar på vad vi har. Småfolk varierar ju en del men om jag tar 110/116 i Småfolk så tar jag nog 116 i Hjorth. Lindex tog vi samma i somras. Molo hade vi 110 och hjorth 116.

De är ganska normala i storlek tycker jag.  
    Då bidde det ett köp!
    Tack för shopping-hjälpen, nu håller jag tummarna att det passar eller att de kan växa i tröjorna...

Nu kan jag lägga mig nöjd! Cool
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-09-01 22:15:44 följande:
    Nu tror jag jag vet vem du är Annars är det en enorm tillfällighet

Hoppas det blir bra nu.  
    Absolut ingen tillfällighet - ganska planerat att jag råkade fråga just här... *he he*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17