Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-05-20 20:44:59 följande:
    start ons den 26:e om vi åker ons, så åker jag runt 8 hemma ja, sent.. ? 12? vet inte.. beror på hur fort vi e klara.. skulle  behöva va hemma till 22-23 nåt eg, men va gör man inte för salg lixom.. lite trött kan jag va en dag på jobbet annars sön.. då åker jag tidigt, men hemma tidigt med =)
    Aha Ja jag hänger inte med i svängarna
    Mh...kan bli knivigt, sambon jobbar natt och sover 06-15, börjar jobba kl 22. Alla tänkbara barnvakter jobbar. Sista utvägen är ju att ta med barnen men det vill jag verkligen inte.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-20 20:52:51 följande:
    hmm.. barnvakter kan man alltid lyckas skaka fram farmor, mormor, syster, bror eller nåt.. =)) ta med barn e inge kul.. men sista utväg kanske? vet inte..
    Mhh...fast jag vill ju inte lämna dom till vem som helst lixom
    Enda tänkbara barnvakterna här är min mamma och pappa men dom jobbar så där skiter det sej.

Näh, alltså mina barn går inte att ta med, båda är åka bil hatare OCH shopping hatare
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:08:09 följande:
    Ängeln! Vagnreport TACK! Har haft me&i party här ikväll, blev bara 3 plagg, men alltid kul ändå Ingen salg för mig heller. Vi har dop nästa helg, mitt i veckan är uteslutet för jag lämnar inte Lia till nån annan än sambon än så länge så länge, ta med funkar absoluuut inte. Men, jag satsar på hösten!
    ÅÅÅH...jag är kääääär{#lang_emotions_heart} Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa
    Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:35:09 följande:
    Haha ja, jag tycker med den är ganska ful Ska runt och testa i helgen. Hade jag hållt snattran hade sambon köpt en Bee till mig i morsdag present avslöjade han nyss, han hade tydligen laggt undan en! Men åååh varför berättar han det liksom, han kunde väl ändå överraskat mig. Men han höll med om att det är bättre att kolla på lite olika först. Är riktigt nyfiken på Emmaljungan. Satte du Liam i den?
    Alltså den är AP ful, tycker den ser rätt ok ut i shoparna på nätet men irl så...NÄÄÄ! Känns inte som en passande vagn för oss, möjligtvis som shopping vagn men inte promenad vagn.

Ha ha, snäll sambo ändå
    Tycker absolut ni ska spana in Ozonen, jag blev iaf helt kär.
    Näh, försökte sätta Liam i den men han vägrade som vanligt när man ber honom om nåt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:38:07 följande:
    Å en annan viktig sak. Exakt HUR rÅÅÅSa är den? Jag vill ha den så rååååsa som möjligt
    Mh...alltså den var inte riktigt den rosa jag tänkt mej men den är absolut rosa. Hade helst velat ha samma rosa som Nova Stars rosa men denna var lixom mer...cerise rosa på nåt vis.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:42:08 följande:
    Hmm okej. Ja. Bara den är riktigt rååsa. Inte åt det röda hållet. *hatar fortfarande rött*
    Nä alltså absolut inte röd, rosa o fin Hade velat sett hela vagnen i den färgen men dom hade bara ett litet tygprov. Får den i nästa vecka så jag kan ta en irl bild på färgen då, om du inte hunnit beställa vagn då
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-05-20 23:17:52 följande:
    Men been är en sulky 
    Jaaaaa, jag vet Ville bara förtydliga att den verkligen är det
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-05-21 07:39:08 följande:
    Ja klart :) Men sen tror jag been känns mycket mer stadigare med ett stort barn i än en liten bebis!  Eftersom enbart vagnen väger lite. Hoppas du blir jätte nöjd med din vagn!  Ska nog åka och klämma på en imorgon! :)
    Ja det gör den säkert
    Nä, jag ska inte dissa ner den, den var helt enkelt bara inte nånting för oss

Tror vi blir jätte nöjda med Ozonen, ååh vad jag längtar tills vi får hem den.
    Är det Ozonen du ska klämma på?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-05-21 08:08:15 följande:
    Åhhh, Jag ÄLSKAR min Bee Men smaken är ju som baken
    Ja den är ju det , och tur är väl det.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Idag vaknade Liam kl 6.15, jag hade ingen större lust att gå upp då kan jag meddela

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17