Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-23 13:25:03 följande:
    Ha ha Mja, jag vill nog se den irl innan jag köper nåt, har inte riktigt återhämtat mej efter chocken när vi fick hem den gul/rosa Molo lurven än
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Ååå den ljuvliga lurven
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon! Milo har börjat dagis idag igen. Trodde det skulle komma en del tårar, han har ju varit hemma sen 3 juni och dessutom började han stora avdelningen idag. Men det gick hur bra som helst! Stora killen....

Gaaah vad det retar mig att jag kollat fel storlek på Lias prästkragemössa!!! Var ju på ajabaja i fredags, där fanns den till halva priset. Testade den på henne och tänkte, vad bra, den passar ju, den har vi hemma... Fast vi har 0-3 månader hemma och den är väldigt mkt för liten nu SÅ nu får jag väl punga ut med 39 spänn i frakt för mössam. GRRR.

• Tjollabolla

Haha, jag skrattade gott åt sambon igår. Han sa att han tyckte prästkrageprintet är JÄTTEFULT, vilket ingen normal människa kan tycka egentligen. Han sa: Den där bodyn måste väl va för liten snart, den är ju skitful!
    Jaaa, sa jag det är den kanske, men vilken tur att vi har byxa+body i 74 och suit i 80 så hon kommer ha prästkragar långt fram till nästa sommar nästan Han bara suckade och gick.

• Tjollabolla
    Pepper79 skrev 2010-08-24 09:28:34 följande:
    Tjolla såg du mitt inbox till dig igår?
    Ja just det! Glömde svara, läste det precis. Supersnällt av dig, men jag tror jag väntar lite o ser om jag kan hitta den på T eller nåt
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:30:14 följande:
    Hej hej i tråden!
    Äntligen är det lite höst idag. Ava fick ha fina nya jeans på sig idag. ett tips är att kolla på Kappahls modell "boyfriend fit". Jättefina jeans + att de har 50 kr rabatt.
    Igår var jag i Malmö och kollade in Molos alla vårkläder. Himmel vilken intensiv och lång dag det blev. Körde kl.6 på morgonen och kom hem kl.24. När vi var 3 mil från Malmö på väg hem så började bilen låta... mycket. Vi fick stanna och vi var helt säkra på att det var framdäcket på passagerarsidan som lät. Ringde en bilmekaniker jag känner och han sa lite saker det kunde vara. Jag kände på bultarna och så, men de satt fast. Sen fick Malin ringa en kompis från Malmö som kom och mötte oss medan vi körde sakta tillbaka mot Malmö. Han kände på ANDRA däcket fram och där kunde man skruva på bultarna med fingrarna. De satt helt löst!! usch, och då hade vi först kört i 110 km/h när det började låta...
    Kände oss som två bimbosar som bara kollade ena däcket när bilen faktiskt har fyra haha.
    Men berätta det väsentliga istället
  • Tjollabolla

Alltså flickor, jag måste fråga. Är det nån av er som är Jessica Mårtensson på facebook? För jag har henne som vän, men har ingen aning om vem det är här . Har dessutom skickat meddelande och frågat henne, men inte fått svar. Everlonn har oxå frågat henne utan att få svar och hon har dom flesta av oss som vänner. Vem ääär du??

• Tjollabolla
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:42:02 följande:
    haha
    Vill gärna, men som sagt bör nog kolla först så det inte blir något tjafs. Men det fanns en del jag gillade och en del som jag tyckte man sett tidigare. Lite neonrosa kommer.
    Åhh Tjolla löööööves NEON!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17