Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:29:11 följande:
    Hehe det gjorde Milo med, men han somnade om o sover fortfarande . Lia däremot var pigg som en mört kvart i åtta, men då kändes det mer okej!Jag blir knäpp av detta vagntänkandet. Bee-Ozone. *gaaaaah*
    Skönt att han somnade om, jag hade hoppats att Liam också skulle göra det men han var pigg som en mört Meja sover dock än, sömntutan.

Ha ha, javisst är det jobbigt med vagntänkande
    Har du ingen affär i närheten där du kan provköra lite då? Jag röstar såklart för en Ozone{#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:31:39 följande:
    Ängeln, du som brukar ha koll. Den dressen från Name It som Lia har i bt, vet du om den är från denna våren? Jag har inte varit där på evigheter. Vill ha fleeer sådana!
    Oh, inte en aning tyvärr, har ingen Name it butik i närheten så jag har noll koll. Men fin var den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lantani skrev 2010-05-21 09:05:29 följande:
    Hur är de nya linnena i dubbelstorlekarna i storlek?Sonen har 92 i det mesta, även ett linne i strl 92, som är lite stort vid armarna (han är en riktig smalis), tror ni 92/98 blir förstort till honom?
    Jag tror nog 92/98 funkar, Molos linnen är ju smala, det enda som kan hända är att det blir långt men det brukar inte göra nåt tycker jag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 09:46:57 följande:
    Guuuud vilken söt! Vad var det för shop??? Fixar betalningen till dig sen, nu kommer strax prästen på dopsamtal Smultron: Stackars Lilla Söta Lova! Visste inte ens att dom hade webshop, ska kolla Köpte förresten det där GALT babygymmet/nestet på ebay hörde viskas om att du rekomenderade det Hur lång tid tog det innan du fick ditt?
    Javisst var den söt , o lila, det gillar väl du?
    Hittade den i Name it:s shop, denna var också söt:
    http://cdn.bestsellershop.com/cache/products/1236x1332/13048557_AMETHYST.jpg

Jupps, det blir bra det
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 11:52:32 följande:
    Himmel så mkt fint!!! Måååste in till Name It idag eller imorgon!  Det var ju inte lite dyr frakt i webshoppen, hoppas dom har dom 2 dressarna iaf i vår butik
    Ja jag hittade en massa fint där, men ja, dyr frakt, o tyvärr har vi inga Name it affärer i närheten.
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 11:53:19 följande:
    Ni som vet allt, nån fin låt att spela på Lias dop? Tips?
    Vi hade Lisa Nilsson-Handens fem fingrar på Mejas dop, den är underbart fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-05-21 15:45:47 följande:
    Ängeln: Skrattade lite när jag såg ditt Lindex-inköp, precis samma som jag köpt till mina grabbar!! Förutom bodyn då alltså...
    Ha ha, coolt , bra smak du har
    Dom är verkligen helt underbara, Liam har bil t-shirten på sej idag, och hans kompis hade den gröna varianten så nu måste Liam också ha den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-21 16:43:51 följande:
    OMG det regnar inte här, det VRÄKER ner!!!! himlen har typ öppnat sig!!!!
    Ha ha, jaaa helt sjukt va det regnar, och det började 5 minuter efter att vi kom hem från promenad
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-21 17:10:25 följande:
    oj.. tur!!! från inget till allt!! haha.. men blir skön luft efter, har varit kvavt o äckligt flera dagar nu ju..
    Ja verkligen Hade dessutom glömt regnskyddet till vagnen hemma, vi klarar oss ju men stackars barnen o bli så blöta
    Nu lättade det dock, skulle inte förvåna mej om det är klarblå himmel och sol om en liten stund

Ja herregud vad det behövdes, det har varit riktigt kvavt dom senaste dagarna, nu kan man andas igen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här var det livat Snacka om att det märks i tråden att det är salg time och sommar ute.
    Idag har vi riktigt fint väder, klarblå himmel och sol, har ju haft lite knasigt väder dom senaste dagarna, sådär otäckt åskvarmt men efter gårdagens skyfall så lättade det och man kan andas igen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17