Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ängeln- Vilken söt Meja i Katvig och Molo i BT!

Bubblan- Vad lik kusinen är Bubblan! Inte så konstigt kanske iofs Och vad fin hon är i dockhuset.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:08:52 följande:
    Ja det bara rusar fram verkligen!! Tycker det känns så enormt obehagligt när det rör sig så långt ner, hua Å när h*n sträcker på sig så fy tuuuusan
    Läskigt fast ändå skönt att känna att det rör sig där inne. Annars är man väl nojjig över det

frukost var det ja

CU
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2010-09-30 17:47:38 följande:
    Hemma igen efter salg i dk

Saknade er alla där!Hjärta Lite ensamt att sitta själv på golvet och sorteraObestämd

Men fick med mig massa fint hemSolig 

Ho ho BubblanDrömmer Var det nån som önskade sig lite lila piggekottar?
    Hade gärna varit på salg. Var du på både IdaT och Småfolk? Hoppas att mitt bud hittade massa fint Tungan ute
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 18:10:27 följande:
    Underbaraste Butte har shoppat hela 19 tröjor en rånis och ett regnställ till mig :p Nu är jag så nyfiken på vilka färger och mönster som landar här. Kom hem och fota nu :D
    Åh vad spännande! Var hon på bägge salgerna?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 18:12:57 följande:
    -Bubblis: Får jag spela på daton mamma..

-Mamma: Snart vännen, mamma väntar på en sak av en tjej bara..

-Bubblis: Jaha.. va hete hon då?

-Mamma: Hon heter Sofia.

-Bubblis: Åååå va fiiint namn, jag väntar en stund då

Sötnos
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-30 20:38:45 följande:
    Wiiiiiiiiiiii, i år blir det ääääntligen Molo salg för min del, har fått klar tecken från sambon och knökat in min lilla rumpa i lj2:s bil
    Åh salg är ju så kul. Skulle gärna vilja åka på Molo i höst igen men det funkar liksom inte i år. Nästa vår, då jäklar. Älskar MoloHjärta
  • Duntoffla
    Everlonn- vilken härlig shopping! Jag köpte grodregnstället från IdaTs rea och oj vad fint det är. OCh lyllo Bubblan som får massa finfina kottar!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 21:19:15 följande:
    Å jag kan inte åka varken i höst eller till våren Gråter sorg sorg sorg.. Jag som ALLTID ska åka vad som än händer liksom
    Everlonn skrev 2010-09-30 21:15:34 följande:
    Som jag rotade efter lilla mössanDrömmer *stå på huvvet ner i låddan*
    Gulledig Hjärta Tack för att du stod på hövvet åt oss
    Till våren får jag shoppa åt dig Du får aldrig mer åka, det blir ju bara massa knas då
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 21:24:03 följande:
    Ja du får ha en budplats förbokad åt mig i vår

Men jag måste få åka NÅN mer gång annars blir jag tvärledsen.. Älskar salg jue Solig
    But of course Ska du åka får du ta med la familia som sist.
    Everlonn skrev 2010-09-30 21:24:33 följande:
    Tack, fast grodorna är inte till mig Nu får jag INTE köpa fler regnställ! Inte förrens nästa storlek då förstås
    MammaT skrev 2010-09-30 21:21:53 följande:
    så fina kläder speciellt regnställen
    Solig
    Såg det sen. Vi har bara 2 IdaT-ställ. Ett hemma och ett på dagis. (ingen jacka till det på dagis dock) Drog till med storlek 110/116 så jag får nog vackert vänta ett par år med att köpa nytt. Såg dessutom att jag har Molos regnbågsbrallor som Noel vägrar att använda, skruttungen.
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:26:29 följande:
    Då får du allt bjuda har ju legat med dropp i 2 dygn och bara fantiserat om maaaaaaat
    Va? Dropp? Why?
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:36:21 följande:
    Opererade bort min galla pga Gallsten förra Måndagen, och i Tisdags tog jag mig till kirurgen igen då jag hade smärtor i magen vilket resulterade i inläggning på avdelningen med fasta inför skiktröntgen Men nu är jag hemma igen med ytterligare en veckas sjukskrivning.
    Åh fy, din stackare!
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:38:02 följande:
    På startsidan ute i vänster spalten skall du ha Grupper, klicka PÅ DEN SÅ FÅR DU UPP DOM GRUPPER DU ÄR MED I OCH LETA DIG FRAM TILL RÄTT GRUPP oj kaps...
    Men det är ju där jag kollar, varför ser jag inte groups för?

Ah, nu såg jag. Behövde trycka på "see more". Såg bara games
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17