• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 10:01:18 följande:
    Absolut! Fast han har feber o så med idag med, men om den försvinner så!
    jag kommer också Fick det rådet att smitta Mateo med vattkoppor så han får tavergyl o kan sova....för de vägrar ju ge mig något sömnmedel till honom eller hjälpa mig på något annat vis typ så då får man väl bli drastisk då...
    Maia har inte heller haft vattkoppor. Skulle egentligen bli ganska lagom då eftersom de blir sjuka precis när de ska tillbringa en vecka hos farmor o farfar Demon
    Nej nu var jag visst lite elak Skäms
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2011-02-07 10:06:59 följande:
    jag kommer också Fick det rådet att smitta Mateo med vattkoppor så han får tavergyl o kan sova....för de vägrar ju ge mig något sömnmedel till honom eller hjälpa mig på något annat vis typ så då får man väl bli drastisk då...
    Maia har inte heller haft vattkoppor. Skulle egentligen bli ganska lagom då eftersom de blir sjuka precis när de ska tillbringa en vecka hos farmor o farfar Demon
    Nej nu var jag visst lite elak Skäms
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • zuperduperme

Hej. Hur gör man i dansktråden på facebook för att ALLA inte ska se vad man lägger ut??
    vet att på pop sidan så ser bara de som är med där.

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 09:33:03 följande:
    Oh gosh!!! Jag ska ta en bild på vår gräsmatta så du får se Här är INGEN snö kvar, bara några envisa snö/is högar.

Godmorgon förresten. Här sitter vi instängda med vattenkoppor. Lagom kul...
    Eller hur, det är helt sjuuukt så mkt snö vi har Jobbigt med koppor, man blir väl rätt isolerad. Iofs hade jag gärna gjort bort det på Milla nu men sist fastnade det då inte
    LitenBlomma skrev 2011-02-07 10:01:53 följande:
    Mårning!

Vi har fortfarande lite snö kvar här men nu börjar det bli fläckar på gräsmattan. Men det där hos er är....inte dax för skalkläder än på ett tag.

Jag letade lurv till Meja, 104, men hittar bara höstens till baby på rea. Varför så olika?
    Nä, skalkläderna är nog bara glömma ett bra tag framöver TYyvääärr!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 09:33:03 följande:
    Oh gosh!!! Jag ska ta en bild på vår gräsmatta så du får se Här är INGEN snö kvar, bara några envisa snö/is högar.

Godmorgon förresten. Här sitter vi instängda med vattenkoppor. Lagom kul...
    Stackare ..  efter två omgångar så vet jag vad ni går igen. Kan dock säga, om det tröstar något i nuläget, att det känns skönt nu. Vi behöver inte oroa oss nåt mer framöver.

Om inte Lia får inom de närmsta dagarna så tar det ju 14-21 dagar innan det bryter ut (om Milo smittar henne) så då bör hon klara sin födelsedag i a f

Jag kan tipsa om www.apoteket.se/privatpersoner/common/search.aspx%20Cytelium för det fall att det kliar. En ny kylspray som är uttorkande. Vi hade den till killarna och den hjälpte väldigt mycket, speciellt på Gustav som fick den direkt från start. Apoteket kan vara lite envisa och säga att den inte finns, men det gör den ju uppenparligen

Krya på er! 
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-02-07 10:26:34 följande:
    Stackare ..  efter två omgångar så vet jag vad ni går igen. Kan dock säga, om det tröstar något i nuläget, att det känns skönt nu. Vi behöver inte oroa oss nåt mer framöver.

Om inte Lia får inom de närmsta dagarna så tar det ju 14-21 dagar innan det bryter ut (om Milo smittar henne) så då bör hon klara sin födelsedag i a f

Jag kan tipsa om www.apoteket.se/privatpersoner/common/search.... för det fall att det kliar. En ny kylspray som är uttorkande. Vi hade den till killarna och den hjälpte väldigt mycket, speciellt på Gustav som fick den direkt från start. Apoteket kan vara lite envisa och säga att den inte finns, men det gör den ju uppenparligen

Krya på er! 
    haha, säga att den inte finns! Än så länge kliar det inte alls på honom, men jag det kommer säkert. Ska komma ihåg den då!
    Ja det tråkiga är ju att man inte kan träffa nån (som inte vill ha det då...) o inte göra nåt... Grrr... Men visst, n kan ju Lia lika gärna få det med, så är det gjort sen...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Duntoffla
    God  förmiddag!

Solouniko- Hoppsan var mkt snö ni har kvar. Ungefär sådär (kanske inte riktigt men gungorna översnöade och det var mycket överallt ) såg det ut för ngn månad sen men nu har det sjunkit ihop lite i alla fall. Grönt ser jag inte än dock 
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 11:20:09 följande:
    Åhhhh vad jag är shoppingsugen!
    På vad?

Jag gjorde en sammanställning på Tradera igår över försäljningen under januari och det är bästa ever MEN det beror nog i princip bara på att jag sålt lite Odd Molly plagg. Hur som helst så är det lite skrämmande att jag knappt har något kvar. Vart tar pengarna vägen?  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17