• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 14:14:08 följande:
    jag vill gärna ha skydd för tåna på sommaren, så brukar köra kavat.
    Ah du tänker så Köpte ju Kavat till Liam förra sommaren men herregud vilket skav han fick så dom såldes vidare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 14:10:52 följande:
    gahhh jag har fortfarande inte kommit upp på vinden för att kolla overall. Men rosa blir fint till han
    Jag tog ändå 110 så den förhoppningsvis räcker i höst!!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 14:14:08 följande:
    jag vill gärna ha skydd för tåna på sommaren, så brukar köra kavat.
    Japp, jag gillar oxå skydd för tårna! Tror vi har haft Superfit två somrar... *dåligt minne*
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-08 14:15:27 följande:
    Ah du tänker så Köpte ju Kavat till Liam förra sommaren men herregud vilket skav han fick så dom såldes vidare.
    Kavat har vi haft varje sommar till småttarna. Jag börjar fundera på om man blir för stor för den modellen vid någon ålder?
    Är igen på det där med skolstart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-02-08 13:43:33 följande:
    ja ortopedskor har hon är väl egentligen inget att sura över, bara hon kan gå ordentligt men ni vet ju själva hur roligt det är när barnen är fina

Sedan får man ju bara köpa 3 par skor där/år Förvånad fattar inte riktigt hur de har tänkt när de satte den gränsen för man behöver ju ett par vinterskor, vårskor, sandaler, innesandaler och har hon även växt ur vårskorna innan hösten kommer hur gör man då!?
    Va?
    Nån sån gräns har vi inte här. Däremot funkar det så att vi får betala för 3 par skor, behöver vi fler samma år så är de gratis. Är väl olika landsting då antar jag
    Vi har no knappt aldrig köpt fler par än 3 ändå. Här räcker det med vinterskor, gympaskor och sandaler. Sandalerna vi köper till sommaren brukar han sen använda som inneskor resten av året
    Mamma till Nora, August och Ella
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2011-02-08 14:14:39 följande:
    Nån som vet vad motsvarar XS i centilong storlekar?
    i vilket märke?
    andras barn och mina älskade ungar
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-02-08 14:21:19 följande:
    Va?
    Nån sån gräns har vi inte här. Däremot funkar det så att vi får betala för 3 par skor, behöver vi fler samma år så är de gratis. Är väl olika landsting då antar jag
    Vi har no knappt aldrig köpt fler par än 3 ändå. Här räcker det med vinterskor, gympaskor och sandaler. Sandalerna vi köper till sommaren brukar han sen använda som inneskor resten av året
    Ja måste vara olika vilket landsting då. Ja sandaler kanske hon kan ha både inne och ute sedan, men nu fick hon ett par som bara var 0,5mm förstora, det var tydligen bättre att tån hängde utanför än att hon hade förstora så de inte tog i när hon kröp. Kan ju säga att vi inte riktigt kom överens om nånting alltså sjukgymnasten på ortopreden och jag Sedan kan hon ju inte ha dessa med öppen tå och krypa i ute heller, kommer ju inte vara något kvar av tån då iofs fast då är det ju iofs inget som hänger ut heller

men hur gör man med gummistövlar? Har A vanliga fast med inlägg?
  • Lilla Ego 07

Hej.

Långärmad tröja med pärlplatteprintet från molo är det någon provkollektion eller fanns den i ordinarie kollektion??

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17