• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-08 16:52:52 följande:
    Oki. Knäpp som man är så gillade jag pärlplattorna inte något direkt när de fanns att köpa men nu i efterhand så tycker jag helt plötsligt att de är jättefina Flört
    haha jaa dom är underbara
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2011-02-08 16:19:27 följande:
    fiin hon var i jackan visst var den underbar!
    Tack
    Ja den är underbar!
    Såg den lagom ut?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko

Fiin Ella var i softshellen Visst är det lite dumt att den är så himlarns lång i ärmarna? I övrigt sitter den ju bra på Milla också men just ärmarna är superlånga! Medans 92 hade nästan blivit på gränsen direkt. Men fiiin är den  

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-08 16:52:52 följande:
    Oki. Knäpp som man är så gillade jag pärlplattorna inte något direkt när de fanns att köpa men nu i efterhand så tycker jag helt plötsligt att de är jättefina Flört
    Pärlplattorna är uuunderbara Blev så käär i dom när jag var gravid med Milla men visste inte vad det skulle bli och sambon tyckte inte de var OK på en pojke Sen fick hon tillslut en suit i 56, åh vad jag skulle vela ha det till den här bebisen också Oavsett vad det blir, tycker det funkar på bägge och då får man säga vad han vill
  • Busbellan
    solouniko skrev 2011-02-08 17:41:53 följande:
    Fiin Ella var i softshellen Visst är det lite dumt att den är så himlarns lång i ärmarna? I övrigt sitter den ju bra på Milla också men just ärmarna är superlånga! Medans 92 hade nästan blivit på gränsen direkt. Men fiiin är den  
    Ja, det är ju det som är problemet, hade nog inte velat ha den kortare i kroppen, men ärmarna är ju lite långa
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2011-02-08 17:44:00 följande:
    Pärlplattorna är uuunderbara Blev så käär i dom när jag var gravid med Milla men visste inte vad det skulle bli och sambon tyckte inte de var OK på en pojke Sen fick hon tillslut en suit i 56, åh vad jag skulle vela ha det till den här bebisen också Oavsett vad det blir, tycker det funkar på bägge och då får man säga vad han vill
    Ja får jag tag i någon sådan eller av vissa andra på salgen så köper jag direkt! Bunkra så spelar de inte någon roll om de blir flicka eller pojke känner jag.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • xmari

Slängde precis in en bild på lillbus i birdie tröjan. Tycker ni den är för tjejig?

En annan OT fråga. Visst var det någon som beställt skaloverall från Ellos? Är intresserad av den blå och den rosa men hur är de i storlek och kvalite? Och är de så fina som de ser ut? 

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&ProductId=281524&ArticleId=534092&VariantId=2858730

• Busbellan

Idag är Ellas molooverall absolut testad
    När jag hämtade henne på dagis idag så satt hon på knäna i en vattenpöl och lekte, hela hon var dyngsur på utsidan. Men kläderna under var helt torra.
    Även hennes gortexvantar som det droppade om var torra på insidan
    Stör mig dock igen på att de tvingat på henne stövlarna. Hon har gortexskor där och stövlar också så hon kan välja. Så gott som alltid vill hon ha skorna (vilka förövrigt är lika höga som stövlarna) men hon FÅR inte ta dom på sig trots att jag flera gånger påpekat att hon kan ha dem ute även om det är blött.

• Busbellan

Solouniko:
    Åh så söt hon är Milla!
    Visst är bongårdströjan underbar

• solouniko
    Busbellan skrev 2011-02-08 17:44:41 följande:
    Ja, det är ju det som är problemet, hade nog inte velat ha den kortare i kroppen, men ärmarna är ju lite långa
    Ja det är lite synd, blir ju lite tokigt att vika upp också iallafall här eftersom Milla mer än gärna vill stoppa in tummen i hålet
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-08 17:46:59 följande:
    Ja får jag tag i någon sådan eller av vissa andra på salgen så köper jag direkt! Bunkra så spelar de inte någon roll om de blir flicka eller pojke känner jag.
    Köp till mig med då
    Busbellan skrev 2011-02-08 17:48:08 följande:
    Idag är Ellas molooverall absolut testad
    När jag hämtade henne på dagis idag så satt hon på knäna i en vattenpöl och lekte, hela hon var dyngsur på utsidan. Men kläderna under var helt torra.
    Även hennes gortexvantar som det droppade om var torra på insidan
    Stör mig dock igen på att de tvingat på henne stövlarna. Hon har gortexskor där och stövlar också så hon kan välja. Så gott som alltid vill hon ha skorna (vilka förövrigt är lika höga som stövlarna) men hon FÅR inte ta dom på sig trots att jag flera gånger påpekat att hon kan ha dem ute även om det är blött.
    Härligt med en rejäl testning Så dumt att dom inte lyssnar, här envisas dom med att släng in Millas molohandskar i torkskåpet alltid. Fast dom är helt torra inuti. Tokigt! Du får ta hem stövlarna Men det ska ju inte behvöas tycker man..

Någon som har tips förresten på typ "galonhandskar"? Skulle behöva ett par svarta till våren och hösten tror jag minsann!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17