• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2011-02-08 18:22:13 följande:
    Smilla har haft samma/likn fr ellos tidigare och varit nöjd, vet jag. Hade beställt nya
    Nej, just den har vi inte utan den i gummimaterial.
  • Mamma till Simon
    xmari skrev 2011-02-08 18:40:54 följande:
    Åååh, vad fiiin! Enligt tjejen i Polarn butiken var deras totalt vattentäta så det är ju bra.... Måste nog fjäska lite för svärföräldrarna då för 2000 spänn tycker jag är lite väl saftigt för två skaloveraller...
    Och de här är ju minst lika fina och 86 kanske funkar ändå....

Gaaah, dessa ilandsproblem!!!  
    ja polarns är säkert bätte, vi har det med
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-08 18:43:17 följande:
    Vad e detta för overaller ni pratar om!?
    Ellos
  • Buttelina
    xmari skrev 2011-02-08 18:06:15 följande:
    Ja jag måste säga att man blir glad av att se honom springa runt i den. En tröja man blir glad av så den får stanna!!

Hmm, då blir minsta storleken 86 alldeles för stor på min lilla tjej på just nu 71-72 cm förmodligen även om det är ett tag kvar till hon ska använda den. Ja det priset är ju inte helt fel. Var däremot inne på Pop och klämde lite på deras overaller som är helt underbara men prisskillnaden är ju enorm och frågan är om de är värda det.. 
    tycker han var superfin i den! min son älskar sina birdieleggings
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 18:53:22 följande:
    Busbellan: Visst kan Svea ha den rosa ns hooden i stl 104.
    Ja, det tror jag nog, jag letar efter en 104 eller 110 till Ella
    Har du fått tag på en?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-02-08 18:22:27 följande:

Tycker de känns som polarns i tyget, så där är det ingen större skillnad men den här är ju bara vattenavvisande så det återstår att se hur mycket den håller tätt

stl.86 på 76cm långa Molly, lång i ärmarna men bra kardborre som går att spänna åt där så det funkar bra, sedan finns det justerbar resår i midjan med

Så söt hon är Nej jag räknar inte direkt med någon superduperkvalla men tyckte det var värt att testa iallafall. Milla är ganska så försiktig av sig ute också så den borde nog hålla hoppas jag Jag var ju så inne på en grön POP overall men blev som besviken på årets gröna färg, den var så mossig. Hade velat ha den från förra året helst. Men men vi har ju pops tvådelade set så nog vet jag vi överlever Den svarta såg förresten också jättefin ut!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    WTF skrev 2011-02-08 19:28:01 följande:
    Ni som pratar om birdie, hittar ni dem nya någonstans?
    nää det är ett så gammalt print att det är slut överallt tyvärr
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-08 19:30:09 följande:
    Så söt hon är Nej jag räknar inte direkt med någon superduperkvalla men tyckte det var värt att testa iallafall. Milla är ganska så försiktig av sig ute också så den borde nog hålla hoppas jag Jag var ju så inne på en grön POP overall men blev som besviken på årets gröna färg, den var så mossig. Hade velat ha den från förra året helst. Men men vi har ju pops tvådelade set så nog vet jag vi överlever Den svarta såg förresten också jättefin ut!
    Tack

Ja den svarta blir nog bra till L, den blå såg med fin ut men tycker inte den är så praktiskt i färgen

Gillade inte pops alls i år med den grå dragkedjan

Har köpt en röd popoverall med avtagbart foder på T till M i superfint skick

Sedan har hon skaljacka och byxor från pop med, så hon klarar sig nog
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17