Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-07-29 20:47:41 följande:
    röstat redan Hjärta

Fy fan vad jobbigt med huset-Stor kram till dig! Jag hoppas att ni hittar en miljon eller nått bakom väggarna ni tvingas riva
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Hör ni...Molo turkos softshell med fleccefoder(inte mesh) och helt NY-vad ska jag ta i utrop? Någon som vill råda migDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-07-29 22:04:08 följande:
    Visst är du nanook förespråkare Drömmer

en skaloverall i 104, att ersätta GEKÅS overallen med, bra köp, eller helt onödigt??
    Det beror helt och hållet på hur pass flitigt en skaloverall används hos er..Jag var först inne på samma spår men insåg sen att det var onödigt för oss då vi oftast använder tvådelat oftare Skaljacka+byxa
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-07-30 08:31:22 följande:
    God morgon!

Varför kan inte barn sova länge de dagar man själv skulle behöva det?
    God morgon!

Ja eller varför kan det inte vara tvärtom..De gångerna de verkar kunna sova hur länge som helst så kan man inte själv göra det av någon anledningDrömmer
    FL Lisa skrev 2010-07-29 22:35:40 följande:
    åh kikar in här och ser att det visst finns en nanookanvändare här. Så jag flikar in med en fråga trots att det inte är det minsta dansk

Vet du hur deras skalkläder är i  storlek? Klickade just hem ett par skalbyxor från oki-doki men blev såklart orolig för att dom ska vara typ jättestora eller jättesmå i storlek.
    Jag tycker att de är stora,vi har provat i ett par omgångar och de har alla ggr varit tokstora
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-30 15:08:31 följande:
    råd pliiis

har det ju lite stressigt sådär med huseländet o så, känt av rätt rejäla sammandragningar, men nu fick vi takleveransen o allt lastades av mitt i vägen så jag va tvungen att bära lite för tunga saker en stund.

Nu har jag kraftiga sammandragningar som gör ont emellanåt, sticker o trycker "där nere" obehagligt och ont att gå.

Är ju bara i v 17 liksom blir lite orolig.. ska man ringa nån eller?
    Jag tycker att du ska börja med att inta soffläge och avvakta..Håller det i sig så ring.
    Du måste tvinga dig själv att stressa ner,iaf lite
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-30 15:15:13 följande:
    oki, så vila en stund kan hjälpa? har inte haft så här förr när jag varit gravid, fy va läskigt

ska försöka stressa ner lite, även om de e svårt just nu.

tack snälla för svaret!
    Förstår det... men rent logiskt känns det som att så länge allt annat verkar normalt så kan det nog vara bra att avvakta och se om det klingar av när du lugnar ner dig.
    Stäng in dig och gör inte ett skit på ett par timmar,se en bra film under filten eller försök sova en stund
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-07-30 15:37:45 följande:
    smultron jag sticker hem imorgon istället.. hinner inte idag tyvärr. thea o grodan kommer hit och vi ska dela en flaska vin och käka grillat
    Heelt lugnt! Ha det så mysigt och gratta henne från migSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-07-31 19:31:59 följande:
    Gaaah Skrikandes
    Rödvin över hela nya fina katvig velour jackan Gråter
    Det är bara att koka den-inte hälla salt!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-07-31 20:09:47 följande:
    Det är bara att koka den-inte hälla salt!
    dvs koka vatten och dutta fläckarna under tiden...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17