Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-25 08:34:06 följande:
    Morning.
    Ja fy vilket väder, här blir det nog lurvar idag, synd att dom inte är vind/vattentäta bara

Suiten hittade jag hos Funkybaby för 150 kr, tror dock jag knep den sista.
    Ja det gjorde du tydligen Vi har suiten i 68 och den passar preciiis nu, bodyn väntar i 74, men det är ju sååå fint!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-08-25 08:46:26 följande:
    Hihi Jag beställde 80 i både suit och body.
    Tror LLM har suiten också men den sidan låg visst nere just nu.
    Tror jag måste köpa raspberry suiten också, har bodyn i 74 men den är nog snart för liten.
    LLM hade inte den i fredags när vi var där Lia har väldigt ont om suits! MÅÅÅSTE ha massa suits!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-08-25 09:20:02 följande:
    Åh jag är också sugen på mera lurvar...grå med röda kantband och den bruna vill jag ha...frågan är bara om Liam har användning för 7 lurv jackor? Ska det vara såhär regnigt i höst så lär vi ju aldrig kunna använda dom ju.
    SJU
    Milo har bara en... Men en till ska vi ha, måste se hur T går först Lia har en overall och en jacka.
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2010-08-25 09:28:32 följande:
    Fiina bilder Vad tycker du om party pink? Måste ha en overall till Milla, men kan inte bestämma färg Velar nog mest mellan lila med svarta eller party pink. Sååå svårt
    Det där är en skum färg tycker jag! Den är skitfin, men vad tusan är det för färg?! I en del lysen ser den KNALLROSA ut och i andra... ja jag vet inte. Spännade är den
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2010-08-25 09:42:33 följande:
    Spännande = fin eller spännande = bara konstig?? Vill ha en rätt knallig färg i höstmörkret ändå, så man blir glad. Men vill ju samtidigt inte få ont i ögona liksom
    SPännande FIN! Tycker inte man få ont i ögonen. Om man inte stirrar på den för mkt
  • Tjollabolla
    H I L L A skrev 2010-08-25 09:41:17 följande:
    Vet inte heller vad det är för färg En blandning av cerise, orange, röd, rosa eller nåt

Så söt hon är Lia Växer så det knakar !!
    Ja hon växer och växer och tiden går så foooort!!! *snyft*

Haha ja den färgen är väldigt svårbestämd.
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-25 10:10:40 följande:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARG!!!

Jag blir så arg! I denna kommunen satsar vi på nattis dagis för dom som inte har ett "vanligt" jobb mån-fre 7-16.

Man blir oxå befriad från en avgift om man har 4 veckors sammanhängande semester mellan juni-aug.

T är ledig var fjärde vecka, ALLTID! Och 4 kanske tom 5 veckor kring jul och nyår. I höst ska hon dessutom bara va på dagis 2-3 dagar i veckan, 5 timmar.... MEN vi ska snällt betala FULL avgift ALLA månader om året! JÄVLA SYSTEM ALLTSÅ!

Ursäkta OT men jag blir bara så arg! Politikerna säjer ju emot sej själva!!

Hmm ja, lite orättvist... Fast ändå sjukt snällt att bjussa på en månad sådär, det gör dom inte här. Milo har varit ledig i 3 månader och vi har snällt fått betala 1260 spänn varje månad. Hela våren med, trots att han bara går 15 timmar. Grrr. Nu går han iaf äntligen gratis. (allmän förskola)
  • Tjollabolla

Lillronya: Fina Fina Emilio! Underbara byssor

Så många goa ungar i BT! Hinner inte kommentera alla, vi ska ha lite kalas för sambon strax. Fast det vet han inte om, han skulle minsann inte fira. Sånt skitsnack Missa en massa presenter, man får ju inte va dum! Tur jag kan ställa allt till rätta

• Tjollabolla

Halloj flickor!

Ser att det pratas lurvar... Just nu har Milo ingen, har skickat tillbaka en som ska bytas på babyshop. Ska byta från den lila till den gråa med lila kantband. Blev så kär i den när jag såg den på riktigt så valet var enkelt. Är sugen på en turkos med, får nog bli det sen nån dag

Åhh hoppas på post idag! Hmm hade ont om suits tyckte jag... Men på hmm mindre än 2 dagar har jag lyckats utöka med hmm... 1,2,3,4,5.... 6 stycken Så är det alltid när jag tycker vi har ont om något. Pang bom så har vi massa

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17