Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ja fy vilket väder, här blir det nog lurvar idag, synd att dom inte är vind/vattentäta bara
Suiten hittade jag hos Funkybaby för 150 kr, tror dock jag knep den sista.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARG!!!
Jag blir så arg! I denna kommunen satsar vi på nattis dagis för dom som inte har ett "vanligt" jobb mån-fre 7-16.
Man blir oxå befriad från en avgift om man har 4 veckors sammanhängande semester mellan juni-aug.
T är ledig var fjärde vecka, ALLTID! Och 4 kanske tom 5 veckor kring jul och nyår. I höst ska hon dessutom bara va på dagis 2-3 dagar i veckan, 5 timmar.... MEN vi ska snällt betala FULL avgift ALLA månader om året! JÄVLA SYSTEM ALLTSÅ!
Ursäkta OT men jag blir bara så arg! Politikerna säjer ju emot sej själva!!

Lillronya: Fina Fina Emilio! Underbara byssor
Så många goa ungar i BT! Hinner inte kommentera alla, vi ska ha lite kalas för sambon strax. Fast det vet han inte om, han skulle minsann inte fira. Sånt skitsnack
Missa en massa presenter, man får ju inte va dum! Tur jag kan ställa allt till rätta ![]()
Halloj flickor!
Ser att det pratas lurvar... Just nu har Milo ingen, har skickat tillbaka en som ska bytas på babyshop. Ska byta från den lila till den gråa med lila kantband. Blev så kär i den när jag såg den på riktigt så valet var enkelt. Är sugen på en turkos med, får nog bli det sen nån dag
Åhh hoppas på post idag! Hmm hade ont om suits tyckte jag... Men på hmm mindre än 2 dagar har jag lyckats utöka med hmm... 1,2,3,4,5.... 6 stycken
Så är det alltid när jag tycker vi har ont om något. Pang bom så har vi massa ![]()