Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 21:43:40 följande:
    När cirkus brukar Molo vara?

Är sååå sugen på att dra att jag i tanken redan är där Glad

Vilka är sugna från stockholmstrakten??
    Förra året var det runt 8-10 november.
  • Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 21:43:40 följande:
    När cirkus brukar Molo vara?

Är sååå sugen på att dra att jag i tanken redan är där Glad

Vilka är sugna från stockholmstrakten??
    Jag är sugen men kan inte i år tyvärr. Har en liten knatte hemma på ett par månader
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-09-30 21:54:39 följande:
    Lilla Ego och Dunis> Då tar vi tåget ner när pluttarna som inte kan vara uta mammas tuttar blivit större. Tycker det är så seegt att sitta inklämd i en bil så långt....
    Fast bil blir rätt mkt billigare Och då kan man åka när man vill. Skulle vilja åka ner fredag, gå på lördag och sen åka hem söndag eller lör kväll
    movie skrev 2010-09-30 21:56:30 följande:
    Bör man inte ha en liten med sig?
    Jag skulle inte ha det men det är ju jag. Sen beror det kanske på hur liten. Funkar bärsele så går det nog men barn som går är mest i vägen
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-30 22:02:18 följande:

Kan kaaanske ske nån ändringar innan jag kollat igenom allt. men tror allt detta (plus lite till ) är ditt
    Åh vilken fin skörd!
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:12:20 följande:
    skönt att bara sitta och slappa på tåget.. sova babbla osv..
    Duntoffla skrev 2010-09-30 22:10:07 följande:
    Fast bil blir rätt mkt billigare Och då kan man åka när man vill. Skulle vilja åka ner fredag, gå på lördag och sen åka hem söndag eller lör kväll

Jag skulle inte ha det men det är ju jag. Sen beror det kanske på hur liten. Funkar bärsele så går det nog men barn som går är mest i vägen
    ja iof....

Håller med där om barn
    Jag har tagit tåget de gånger jag har varit nere men 2 ggr har det varit lite struligt. En gång brann loket och andra gången fick jag ta ersättningsbussar och sånt. Kör man styr man själv över tiden och hinner prata med alla andra pölsekärringar som är där. jag har alltid fått rusa till tåget. Är man fler som kör är det ok. Åkte ju bil hem en gång med Mammastök också förstås.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-30 22:22:50 följande:
    Hemma och helt slut..men oj oj vad massa fint jag har i kassarnaTungan ute
    Låååång dag va? Det blir spännande att se vad du hittat för fint
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:23:40 följande:
    Hjärta
    Duntoffla skrev 2010-09-30 22:17:24 följande:
    Jag har tagit tåget de gånger jag har varit nere men 2 ggr har det varit lite struligt. En gång brann loket och andra gången fick jag ta ersättningsbussar och sånt. Kör man styr man själv över tiden och hinner prata med alla andra pölsekärringar som är där. jag har alltid fått rusa till tåget. Är man fler som kör är det ok. Åkte ju bil hem en gång med Mammastök också förstås.
    hmm åker neråt dagen innan tar in på nått boende åker med alla och bor kanske en natt till och sedan tåget hem Men men ska iaf inte åka nu denna gång...
    Nej, den dagen , det bekymret
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-30 22:27:51 följande:

en del av mitt nu orkar jag inte mer
    Fin shopping!
    Smultronhjärta skrev 2010-09-30 22:27:58 följande:
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:24:54 följande:
    KORT KORT KORT!

De kommer imorgon för jag har varit uppe sen 02.30 så jag ska dricka en liten cognac för min frusna kropp och sova som en stock! Småfolk var kanonbra i år- nya lokalen får 5 av 5 äpplen
    Det gör du helt rätt i. Sov så gott!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-10-01 08:48:37 följande:
    Vilken mysig fredag du ska ha!

Anjelin och Nikita ska sova hos min mamma i natt, så det blir liiite ledigt här med idag.
    Mamma till Simon skrev 2010-10-01 08:36:07 följande:
    tack, visst är det mycket värre Flört 
    Absolut!Låter jobbigt med köpstopp
    ängeln83 skrev 2010-10-01 08:43:06 följande:
    Godmorgon flickor.

Åh vilken härlig salg shopping i BT *dreggel*
    Ångrar att jag inte skickade bud med någon, Liam behöver verkligen långärmade tröjor nu.
    Godmorgon!
    Jag hittade först nästan inget till Emilio. När jag var klar och gick omkring och väntade bara, så fylldes det på en hel låda med tröjor i hans storlek. Genast blev det svårt att välja istället.
    Ja, jag vet inte hur det ska gå. Det är nog helt ok med kläder för barnen men jag vill själv handla några saker. Däremot är ju köpstopp inget riktigt köpstopp utan ett par undantag Har ett par saker som ev kommer att rulla in under oktober men om det är bestämt sedan länge så gills det ju inte eller hur?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-10-01 09:03:52 följande:
    sådärja nu ligger all min shopping i bildis
    Åhhh vad mycket fint! De finfina kaninerna på orange botten...*dregel*Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17