Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-06 08:49:24 följande:
    Ja, det är den som är liten (tycker jag i alla fall)
    Undra om Milla kan ha 92 tro? Vill så gärna ha nått med londonprintet och det finns väl inte i baby? Hon är ca 80 cm, gör ju inget om den är lång för det är väl en tunikamodell typ?
    ängeln83 skrev 2010-09-06 08:51:44 följande:
    Måste bara visa gårdagens fyyyyynd
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    O så dom här också.
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Men guuud hur kunde rånisen gå för 1kr? Stackars säljare, men grattis till dig
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-09-06 08:56:24 följande:
    Helt galet, blev helt paff när jag såg att den strax skulle gå ut och ingen hade lagt bud.
    Ja verkligen
    Busbellan skrev 2010-09-06 08:59:46 följande:
    Tror nog det kan funka, Ella hade lätt kunnat ha 110 och det är ju två storlekar större än hennes längd

Det är nog mer tröjmodell än tunika tycker jag, men eftersom den är lite utsvängd nertill så funkar den säkert som tunika också
    Hm okej. synd att min butik inte har någon tröja i den modellen så hade vi ju kunnat prova.. Men 92 funkar ju iofs förr eller senare
  • solouniko

Här i kommunen har alla badhus typ 5-6 barnstolar från IKEA inne i omklädningrummen både på dam och herr. Lämna ett förslag vettja! Dom kostar ju inte många kronor att köpa in och är perfekta förvaringsplatser även i tex duschen

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 11:56:49 följande:
    Ja, jag ska säga det till dom. Vet att dom har fått kritik för detta innan och då fixades en ikeastol dit, som numera är väck. Å en räcker ju inte långt när alla ska duscha!
    Jag duschar alltid hemma, för allt annat är omöjligt, man får ju hålla bebisen samtidigt som handduschen och att kunna duscha själv gå absolut inte.
    Ja, jag har själv jobbat här på badhusen i flera år så jag vet att det är en vanlig disskution på många badhus. Men några IKEA-stolar var en jättebra lösning här och alla blev nöjda och glada. Är ju verkligen inte det lättaste att duscha med en bebis i famnen men iom att de stolara "tål" vatten så har det funkat superbra det med! Så det tycker jag att du ska rekkommendera! Hoppas hon mår bra nu iaf!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-09-07 12:27:38 följande:

Hej hopp flickor.

Nyss hemkomna från ÖF, Meja somnade i bilen på vägen hem, totalt utmattad , roligt att även hon börjar uppskatta att vara där. Hade hoppats att sambon börjat med tapetseringen under tiden vi var iväg men han snarkar fortfarande *suck suck*

Idag hoppas jag att Liams Molo overall kommer, sååå nyfiken på den ju.

Fiiina klänningar Vill ha båda till Milla ju! Vilken stl tog du på bägge till Meja?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-09-07 12:53:48 följande:
    Åh dom är underbara, speciellt Kik Kiden, tog 80 på den, har inte provat den men den blir nog kanon lite längre fram, har tänkt att spara den tills hennes 1 års kalas  NS klänningen är 74, hade nog behövt 80 för längdens skulle men den var så himla stor i halsen redan nu så jag vågar inte byta till större.
    Hm okej undra om Milla ska ha 86 då på kik kiden? Jag provade ju NS i 86 men den kändes superstor i halsen och rätt lång, 80 fanns inte inne men det borde nog bli en bra storlek på henne.. Men båda klänningar var underbara
  • solouniko

Fiiin shopping bubbland Underbara pusselhjälmisen!! Den vill min bebis ärva sen Måste shoppa lite lila/gul också sen när det gått några fler veckor. Det är ju ett MÅSTE till bebis

Ingen som har brun/brun katvig hjälmis i 56? Drömmer Törs inte fråga på FB ännu

• solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:39:38 följande:
    Axel är väl gulligt

Men det lutar åt Noa
    solouniko skrev 2010-09-08 17:24:13 följande:
    Fiiin shopping bubbland Underbara pusselhjälmisen!! Den vill min bebis ärva sen Måste shoppa lite lila/gul också sen när det gått några fler veckor. Det är ju ett MÅSTE till bebis

Ingen som har brun/brun katvig hjälmis i 56? Drömmer Törs inte fråga på FB ännu
    Är du gravid? Drömmerha ha ha
    Haha ja jag är visst det DrömmerMed spiral och allt! Bara i vecka 7 ännu dock..  Men det skrivs så mycket här i tråden så det är inte lätt att hänga med
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:50:07 följande:
    Men ååååå!!! Grattis Solig Va roligt!!

Har du nån brun nalle lurv på lager nu då? Eller du kanske får en sommarbebis? Drömmer
    Tack Nää ingen brun liten nallebjörn, men ska nog skaffa en såsmåningom Sååå mysigt! Beräknat 3e maj verkar det som, men Milla kom en vecka innan BF så kanske det blir april och då måste man väl ha en lurvoerall? Drömmer Fick en brun/brun katvigsuit i 56 av en kompis idag, såå söt och liten! Så nu måste jag ju ha en hjälmis till såklart
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:51:25 följande:
    Å köp!!! Jag älskar dom, så himla kraftiga färger o bara uuunderbara!!
    Tror jag kommer älska dom. Vill ha hjälmis + suit till bebis och tröja och leggings till pillan, ja och mössa såklart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17