Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

movie skrev 2010-08-01 08:40:00 följande:
    Hur ofta kan man rösta?
    En gång per dygn
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-08-01 09:26:36 följande:
    såg du mitt gb inlägg?
    Jaa- jag håller på och övertalar maken att vi behöver åka till Malmö den 4:eDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Ok nu behöver jag tips!
    Vi velar och velar vart vi ska boka resa..Alternativen är Grekland,Cypern,Spanien,Bulgarien,Tunisien.
    Turkiet går bort eftersom min yrkesskadade man anser att det finns för många "farliga" bakterier därDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-08-01 19:35:58 följande:
    Tunisien har väl med de där bakterierna?
    Jo tack-fick precis veta det när jag föreslog det till maken
    MiniM3 skrev 2010-08-01 19:28:46 följande:
    Cypern kan jag varmt rekommendera, vi har valt tunisien och åker den 1 sept så det kan jag inte mycket om än.. Bulgarien för mycket fest.. Spanien med bra..
    jompa skrev 2010-08-01 19:38:37 följande:
    Skulle säga Cypern, men sen beror det ju på när ni ska åka oxå. Grekland är fint beroende på vilket ställe man väljer. Bulgarien är billigt men så där tycker jag.
    Preciiis vad jag vill höra-jag vill till cypern Åker vi till Grekland så blir det nog Chania-där har vi varit några ggr och gillar.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-08-01 19:37:17 följande:
    Handuppräckning vilka som ska till Plastisock på onsdag Solig

Blekinge:
    Everlonn
    Ev. LAwoman
    Lutar åt att Smultronfamiljen också kommerSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-08-01 20:21:09 följande:
    God kväll! 

Denna helg har det blivit en hel del mammashopping. Vad roligt det är att få lite nya kläder själv också  Med eller utan barn?
    Sunwing på Cypern skulle jag valt med barn och utan någon härligt Grekisk ö.  
    Härligt med mammashopping

Tanken slog oss att åka utan barn men jag insåg rätt snabbt att mitt hjärta inte fixar ens en vecka utan mina småsmultron så det blir med barn..Och nu vill maken till BulgarienDrömmer Får se vart det slutar
    Kristyr skrev 2010-08-01 20:24:03 följande:
    Å smultron när ska ni åka?
    Nu i augusti-när kvittar egentligen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-08-01 20:34:40 följande:
    Smultron> Kroatien? Jag gillade porec (eller hur det stavas) iof var jag där på tiden utan barn... men det var en lugn parsemester. Iof inte sandstränder... men de barnvänliga hotellen har väl pool?

Mallis?

Själv har jag en stooooooor längtan till Italien. Gott rödvin.. *slörp*
    Jag älskar Italien! Var där 3 veckor varje sommar i 4 år-alldeles underbart. Dit ska vi bila när barnen blir större har jag bestämt

Mallis har jag en kompis som har lägenhet så dit åker jag inte nu,utan spar det tills vi kan åka och hälsa på de Iofs så kan vi flyga till från Hstd*enkelt*
    Men Grand Canaria är inte helt omöjligt det heller...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-08-03 09:01:19 följande:
    God morgon!

Är det Plastisock-utförsäljningen?
    Jag tror det...Hoppas kunna träffa Butte också för business
    Sen vill maken mot Köpenhamn och danmarksakvarium,sonen vill till zoo och mamman skulle ju gärna dra runt i affärer..Undrar vem som vinner? Det enda Max säger när vi närmar oss en affär är " INTE handla mamma!!"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-08-03 09:23:25 följande:
    Jaså?

Tycker att mannen och sonen kan åka till akvarium och så får mamman shoppa lite
    Låter som en god idè
    Duntoffla skrev 2010-08-03 09:24:58 följande:
    Du som vet allt förresten, när brukar Småfolk ha sin salg? Ska du dit månne? Oskyldig OM du ska och OM du känner för att shoppa lite extra tröjor så hojta till. Jag kommer definitivt inte att kunna åka och jag älskar just tröjorna från Småfolk
    Jag ska dit och jag kan säkert fixa tröjor I oktober skulle jag tro att det blir Småfolkssalg-om det nu blir någon...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17