Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-22 19:07:54 följande:
    Mina tankar är ikväll hos Quiet med familj...Skickar all styrka jag kan
    Mina också...finaste lilla Lova{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Hade super svårt att somna igår kväll, tänkte på finaste Lova och hur grymt livet kan vara{#lang_emotions_cry}

Igår hade vi en kanon dag med riktig sommarvärme, hade hoppats på en repris idag men här är det mulet och blåsigt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-23 08:13:46 följande:
    Ja tänk att för ett år sen satt vi här o diskutterade Ej sikke lej-klänningar med Anna-Maria...känns helt sjukt nu...att det bara gått ett år, och nu är lilla Lova borta
    Ja det är verkligen helt sjukt...satt och läste tillbaka i hennes blogg innan och det har verkligen gått fort, finaste lilla Lova{#lang_emotions_heart} 
    Vad är meningen med att en 6 årig flicka ska dö sådär?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-23 08:19:05 följande:
    ja...meningen är väl för att påpeka för människan att njuta av livet och barnen...utan död finns inget liv o.s.v... fast nä, allt bara låter skit. Finns ingen mening, det är bara förjävligt!!!
    Ja förmodligen nåt sånt, men jag förstår ändå inte meningen med att små barn ska bli sjuka, barn som har hela livet framför sej och älskar livet.
    Fucked up...riktigt förjävligt, man blir lixom ledsen och sen blir man arg.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu kom det fina vädret äntligen, då blir det sommarkläder på barnen idag
    Meja har Molos nya kaniner och hm:s gröna 3/4 leggings idag, såå fint.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Everlonn skrev 2010-05-23 09:23:58 följande:
    Jag utmanar alla!Till minne och i sorg över lilla underbara Lova!Jag skänker en tiondel av min salgbudget till lovas spargris och utmanar alla att göra detsamma!Jag vill se Lovas spargris växa, jag vill göra något...jag vill utmana alla att skänka en tiondel av något ni sparat till..något ni velat ha..något som helt plötsligt känns oviktigt i sorgen över lilla Lova...www.barncancerfonden.se/4586bambinidolce.blogg.se/Vi sörjer med Lovas familj, över att ödet var så grymt, över att det finns familjer som aldrig mer blir hela...Låt oss försöka hindra att det sker för fler!Sprid och skicka vidare!!!
    Super bra ide...avvarade just en slant från mitt shopping konto, en ny body till Meja eller en ny t-shirt till Liam känns ganska så löjligt just nu.

Hoppas spargrisen växer så att flera barn kan räddas.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Kom just in efter en hel dag ute med promenader, en massa kaffe drickande och bus , precis som en söndag ska vara.

Måste även tipsa om Plastisocks shorts, Liam har turkosa, röda, gröna och gula och dom är helt underbara.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MammaT skrev 2010-05-23 20:19:30 följande:
    var hittar man dom shortsen
    Ska se om jag kan rota reda på några, jag köpte Liams förra sommaren.
    Sånna här är det
    Plastisock shorts
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:27:33 följande:
    Ängeln: Sååå söt Liam belv i den nya frissan. Så himla lik lillasyrran nu bara
    Jaa det blev en rejäl skillnad, nu kan vi ju se hur han ser ut Men det var inte populärt.

Ha ha, tycker du? Jag tycker dom är super olika.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-23 20:32:50 följande:
    Åh, ser fina ut. Hur är de i modellen? Behöver smala shorts
    Dom är verkligen jätte fina, och super bra modell, smala och fina, sitter kalas bra på min smalis, ska se om jag hittar nån bild när han har dom på sej.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17