Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-26 11:51:57 följande:
    Meh, skickade du tillbaka den fina lila?, knäppis du, jag tycker den är helt sjukt fin
    Jag vågar inte titta irl på fler lurvar för då blir måste ha begäret alldeles för stort.

Oooh, kul, vilka suits väntar du på?
    Jag hoppas verkligen den gul/rosa kommer idag, beställde ju i fredags så jag börjar tröttna på att vänta nu. Är fortfarande på jakt efter flera, främst Katvig eftersom dom sitter bäst på Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Mjae, jag blev inte såå kär i den, tyckte den var nästan mer blå än lila och blå är inte min favvofärg.

Hmm jag minns knappt vilka jag väntar på Lila midiapple från SveaLi iaf. Sen är dom andra 3 stycken från tradera, lila med stars från hösten, gamla smala regnbågen och lila randiga från i våras. Sen från Smultronhjärta köpte jag Aqua flower och Mulitflower på FB
    Suits är ju bäst i denna åldern! Lia fick en så sööt jeansklänning från H&M av mormor igår, den var så sjukt fin över gul/rosa katvigsuiten...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-08-26 12:03:09 följande:
    Blå? Näääh, den är helt klart lila ju Blir kanske blå på kort men ute är den verkligen lila

Ojoj, många fina suits där
    Önskar Meja kunde ha Molos men det ser inte klokt ut på henne, det får bli Katvig
    Ja suits är kanon, hittills har Meja nästan bara haft klänningar och kjol men det är sådär smidigt nu när hon kryper runt och så. Måste absolut fylla på suits förrådet, och långärmade bodys, det har hon heller knappt några.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Ja alltså den är ju lila, men inte den FIIINA lila som jag älskar

Ja Lia har med haft massa klänningar, framföralt i sommar. Men som sagt, nu när dom ligger på golvet och så är det ju inte sååå smidigt med klänningar. TYVÄRR. Får ta igen det när dom börjar gå
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-26 12:12:25 följande:
    Ska du få hem dom så behöver jag en adress också
    Jag veet! Kan inte skicka meddelande i inboxen på fb av nån konstig anledning! Kommer här ikväll, måste rusa till bvc NUUU!
  • Tjollabolla
    Madeleine skrev 2010-08-26 22:57:58 följande:
    Ooops sorry råkade skriva i biltråden...inte meningen

Hej alla! har inte skrivit i er tråd förut men nu ska jag börja engagera mig, om jag är välkommen :) Älskar danska barnkläder. Tyck inte att jag är dum nu men jag undrar i vilket sammanhang era barn som går har glädje av molo lurv overallen? För det är ju ingen overall att leka med på marken. Har ni den bara i vagn och när dom går eller...håller på och kollar vad jag ska köpa i år. Förra året hade jag en mini a ture overll till min dotter som jag var supernöjd med men i år är jag ju farligt sugen på en molo...
    Hej och välkommen!
    Nu är min lilla bara 6 månader, så hon kommer mest använda den i vagn. Men sonen hade även sin med regnbyxor/skalbyxor över när han började gå lite frammåt våren. När han var 2 hade han regnoverall över, eller bara överdragsbyxor. Toppen! Även väldigt mysig om man ska till stan eller bara åka bil och så..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17