Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-21 17:00:00 följande:
    Får man bara använda en per köp eller nåt?
    Ingen aning. Det kan ju funka iofs, bara jag får använda dem eller få pengarna tillbaka för det har dragits 600kr från mitt konto direkt idag iaf Flört
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-04-21 17:03:15 följande:
    stog ju att man fick ge dem till en vän om man ville, är ju bara att beställa i sambons namn också antar jag
    stod 1/person inte 1/hushåll
    Surt att behöva beställa flera gånger dock isf, men men det är bara att göra. Har de fri frakt vid någon summa?
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-04-21 19:06:09 följande:
    Hej, Någon som beställt från pops hemsida? Hur snabbt har ni fått orderbekräftelsen?
    Gjorde det imorse, fick den på en gång tror jag. Betalade med kort, men det kanske är det enda alternativet man kan?
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-04-21 19:14:28 följande:
    Hmmm beställde för en liten stund sedan, betalade med kort och det stod "tack för din beställning". Kanske uppgav fel meil adress :(
    Eller så är det bara högt tryck där. Är du medlem i PoP så kommer de väl upp automatiskt, adressen och allt det där?
  • Lilla Ego 07
    stökmamma skrev 2011-04-21 21:49:33 följande:
    Ok tjejer, hjälp!

Blåbärsfläckar på turkosa canvasbrallor- hur får man bäst bort? dom har hunnit torka, men gjorda idag 
    Jag fick drottningsylt på en vår ljust ljust gröna klänning, den med prickar. Tänkte att det är ju kört! Dock var jag så lat att jag inte orkade göra något så nu idag, typ 4 dagar senare så tvättade jag den. Blötte lite innan och gned på med galltvål i några sekunder. Sen tvättade jag den med en massa annan färgad tvätt och tjena, den var helt ren när den kom ut, inte minsta lilla tillstymmelse till fula fläckar.

Och drottningsylt innehåller ju blåbär :)
  • Lilla Ego 07

Men jag undrar, har de ändrat det där på groupon, med hur många man får köpa?

Jag köpte ju igår  morse typ kl 0730 el nåt sånt. Då köpte jag 3 på en gång, i samma köp.

Vet inte hur jag ska göra nu om jag kan använda dem alla tre. Tycker ju iofs att jag borde kunna göra det, istället för att lägga tre separata ordrar, pengarna blir ju desamma, men kanske måste lägga enskilda ordrar. Men om jag då har gjort en order, kan jag i  mitt namn göra en till då fast med nästa kupong??

Tycker inte att man borde ha kunnat välja att köpa flera på en gång om man nu bara fick köpa en ju.

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:40:01 följande:
    Jobbar på en gruppbostad för äldre.

Hade ju inte tänkt att vara hemma merän 1½ år men när Molly föddes så bestämde vi att hon skulle kunna gå innan hon började dagis men nu tycker vi hon behöver stimulans av andra barn så vi har valt att hon börjar på 15h/v nu i maj fastän jag ändå är hemma så behöver vi inte känna nån stress att det måste funka direkt.

Vet ju inte när damen har tänkt att börja gå heller så jag kan ju bli hemma bra mycket längre om vi ska fortsätta vänta på det
    Och då går jag antagligen hem för lång föräldraledighetFlört
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2011-04-24 22:21:42 följande:
    Och jag fortsätter vara hemma och kompenserar upp för alal som börjar jobba
    Har varit hemma oförskämt länge och ska vara det ännu längre, bör man ha dåligt samvete då?
    Ja hade du frågat mig för några år sedan så hade det i min värld varit otänkbart att vara "hemmafru", fanns inte på världskartan och jag såg nästan ner på de som valde att göra så. Frågar du mig idag så säger jag fy  fan vad underbart att få vara hemma med sina barnTyst Så det kan ändras på några år bara, eller några barn senare kanske man ska sägaFlört

Jag skulle kunna tänka mig att jobba kanske 2 dagar i veckan med något trevligt stimulerande jobb en vara hemma och kanske ha litet eget företag de andra dagarna. Då skulle barnen få lite dagistid med kompisarna som mina iaf verkar behöva och sen skulle de få vara hemma massa som de också verkar behöva Glad

Vet inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop bara... Börja shoppa beggade loppiskläder och bara HM till barnen......Tungan ute Kan man ju spara en hel del på...
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-04-27 15:17:29 följande:
    I byxorna är det absolut växtmån, de är indragna i midjan och lite vida i benen (syns inte på bilden bara) men tröjan tyckte jag var tajt att få på men den töjer ju sig Nöjd att jag inte tog mindre iaf
    Piss då! fick min tröja idag i stl 110/116. Får se om jag får på E den sen då. Iofs så väger han bara 16-17 kilo tror jag men vill ju inte att den sa vara för tajt.
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-04-27 22:01:07 följande:
    vilken fiiin shopping!! var det mega rea eller?
    Haha nä det skulle jag inte vilja påstå att det var faktiskt. Och inte fick man någon mängdrabatt heller. Ni fyndade nog mera på OTT än jag gjorde. Dock så fyndade jag den gula tunikan till mig själv samt linnet med svampar, helt kär i dem är jag! 150kr fick jag den gula tunikan för, det är billigt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17