Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-05-03 20:33:04 följande:
    Ronya:
    Vilken storlek har A i NS haremknickers?
    *hoppas jag tog rätt storlek*
    Hon har 80 eller jag gav de till E för han behövde de.
    Vad tog du?
    Busbellan skrev 2011-05-03 20:33:56 följande:
    och visst har du provat berry klänningen också? Ja inte du, men A
    Har du tittat i BT? Eller vad menar du nu?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-03 20:43:43 följande:
    Nu menade jag inte de knickersen utan de som ska vara knickers, de i berry färg
    Och nej jag har inte tittat i BT på ett tag, men får nog göra det nu blir ju nyfiken när du säger så
    Aha!
    Lite trög här.

Har 98 i berryknickersen.
    Finns bild i NS BTn från när jag köpte de.
    Har inte använt de ännu.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-03 20:53:45 följande:
    Bra då borde den storlek bli bra till Ella också
    Knickers får ju absolut inte blir för långa
    Vilken storlek har hon i klänningen?

Har ju beställt hem de plaggen nu, var ju tvungen att ta något istället för de där hummelskorna som var alldeles för stora och så lämpligt blev de två plaggen precis samma summa
    Hon har 86 i klänningen.

Det blir ju ett perfekt byte.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-03 21:13:36 följande:
    hmm, undra om jag skulle tagit 92 då kanske, tog ju 98
    Vet ju att jag vill ha den lite längre än vad du vill
    ja, ja vi får väl hoppas att det funkar
    Jag tog den  mindre för att den är så vid i halsöppningen.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 23:20:30 följande:
    Halloj
    Hur är det med tjejen din? Fortfarande ont?
    Hej!
    Just nu alldeles förbaskat tokont.
    När det  var varmt mådde hon mycket bättre.
    Har inte orkat en enda hel skoldag ännu denna veckan.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 23:26:07 följande:
    Nämen
    Lider med henne, hoppas verkligen dom kommer underfund med vad det är snarast så hon kan få hjälp.
    Vet själv hur jag gick med mitt över 1 år innan jag fick hjälp, 3 ggr med akupunktur och 1 års helvete var som bortblåst.....fast det var på mitt egna initiativ jag gick till sjukgymnasterna, vc ville inte skicka mig dit.
    Vad var det då? Som försvann sådär?
    Kan sjukgymnasten ge akupunktur?
    Vi ska gå till en sjukgymnast för att hon ska behålla rörligheten i benen, men har inte gjort det än.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-04 23:29:30 följande:
    Ronya Usch är det så illa nu :( Hoppas det hjälper lite om värmen kommer tillbaka
    Ja, jag hoppas också det vänder nu när det blir varmare.
    Inget kul alls nu...

Måste ha fler NS-brallor till henne. Det är de enda byxorna hon vill använda när det gör ont.
    Dessutom är ett par för små så det är lite ont om de nu.
    Hojta om någon ser något erbjudande.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 23:39:01 följande:
    Jag hade en sån fruktansvärd smärta i mitt vänstra ben, strålande hugg smärtor. Var borta när jag låg ner i en viss ställning, sen när jag reste på mig, eller skulle gå så var det som nån gick efter mig och högg med en kniv.
    Hon undersökte hela mig och när hon klämde mig på ryggen så skrek jag rakt ut, blev helt överrumplad själv,  jag hade en nerv som låg i kläm i ryggen på höger sida. Väldigt logiskt då det var vänster ben jag hade ont i.
    Men hon var en sjukgymnast som också gav akupunktur och efter 3 ggr med ett antal nålar på höger sida i ryggen så var det borta och har aldrig kommit igen.
    Värt att prova för hennes del tycker jag.
    Vad konstigt!
    Men skönt att det försvann ju!
    Ska kolla upp det här med akupunktur.
    Bara det att vi ska inte till läkaren förräns i september igen. Hon mådde ju bra när vi var där en varm dag för ett litet tag sen...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-04 23:39:54 följande:
    Inser att det inte är helt lyckat med ny telefon. Nu fortsätter JAG ju surfa även efter att jag lagt mig

Illa illa

ChokladMoshin skrev 2011-05-04 23:46:49 följande:
    Ta kontakt med en sjukgymnasterna och se om dom har nån som gör akupunktur.
    Sjukgymnasterna klämmer och känner på ett thelt annat sätt än läkarna på Vc tycker jag.
    Och om hon är nål rädd så känns dom knappt, kan kännas lite när dom väl sitter där och dom snurrar lite på dom, men ont gör det def. inte. Och det gör ju def. inte ondare än det hon har i benet.
    Håller tumsen för din tjej

Ska göra det.
    Får ångest bara jag vet att vi ska dit och de ska ta på hennes onda ben..
    Tack snälla!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17