Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-05-05 07:30:28 följande:
    Lilronya; Jag tycker så hemskt synd om din tjej. Det är ju hemskt att ingen kan säga vad det är så hon kan få hjälp!
    Såg att ni diskuterade Homopat häromdagen. Jag är inte jättinsatt i det, men det kan vara värt ett försök. Det skadar ju inte iaf. Har en kusin som led av krafig migrän sen han var 12 år gammal, för 1-2 år sen gick han till Homopat och sedan dess har inte haft det igen. Han blev så dålig när han hade det så han bara låg och kräkte, nu är han 17 år och har som sagt inte haft det sen han var hon Homopaten.
    Har även en kompis vars storasyster försökt bli gravid i 6 år, gjort 5 IVF som inte lyckats. Efter ett besök hon Homopaten blev hon gravid helt av sig själv...

Ja jag vet inte riktigt vad jag tror/tycker om det, men det KAN ju funka och kanske vara värt att testa....
    Tack för att du bryr dej!

Ja jag vet inte heller vad jag tycker om sånt här, men i nuläget så är vi villiga till det mesta som KAN hjälpa.
    Ännu en dag på soffan för N är det iaf...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-05 07:53:50 följande:
    God morgn på er!

Ronya:
    Hur är reaktionerna från skolan nu då när det är så illa, tror de på henne?
    Godmorgon!

Ärligt talat så har jag inte vågat skicka dit henne för jag är rädd att hon inte får ringa hem när hon inte orkar mer.
    Hon har varit delar av skoldagen på aktiviteter som inte riktigt varit skola, men på skoltid.
    Idag åker hon inte alls dit.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-05 08:11:33 följande:
    Men fy så hemskt!
    Kan hon inte smuggla med sig mobilen och använda den om hon inte skulle få ringa för skolan?
    Inte ultimat kanske, men vad gör man om de vägrar förstå
    Jo det gör hon iofs, men jag är rädd att de ska övertala henne att stanna och eftersom hon inte vill vara till besvär så tror jag att de lyckas.
    Låter knäppt när jag läser det här själv, men så är det iaf.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-05 08:19:13 följande:
    Tycker inte det låter det minsta knäppt, inte från din sida i alla fall
    Skolans del i det hela är inte ens värt att nämna tycker jag, de verkar ju inte har alla hästar hemma om man säger så
    Tack
    Jag vet att jag borde åka dit och prata med de om detta, men jag gör det sen...
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-05 08:32:45 följande:
    Men herregud, får hon inte ringa hem om hon har ont? Det var bland det värsta jag hört!
    Eftersom hon inte har ont enligt de så tvivlar jag starkt på det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17