• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 22:56:27 följande:
    Hej hej!Kikar in en liten snabbis. Vet ju att en del gillar prickigt så jag tänkte bara tipsa om dessa finawww.vincentshoestore.com/lova-red-p-563-c-163...Är lite sugen på dem till Ava...
    Åh så fina!!
    Undra hur jag ska försvara ännu ett skoköp till Ella
    Mamma till Nora, August och Ella
  • na96gen
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:42:10 följande:
    Go kvällNågon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ???Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....
    det som fungerade på mig var att duscha och potatismjöl
    Mycket potatismjöl gick det åt eftersom jag var gravid i 6 måndaden Hihi...

tycker synd om dina små .. usch med vattkoppor
  • Busbellan

hmmm, men dom fanns ju i blått också, nu blev jag velig
    Tänk vad fint med de blå till kik kid blå solhatt med vita prickar, kik kid blå frottéklänning och molos kaninleggings {#lang_emotions_heart}

• Jen80
    Busbellan skrev 2010-05-04 23:02:12 följande:
    hmmm, men dom fanns ju i blått också, nu blev jag velig Tänk vad fint med de blå till kik kid blå solhatt med vita prickar, kik kid blå frottéklänning och molos kaninleggings
    Ja, de är verkligen jättefina! Ava har inga såna skor som funkar bra i sommar så jag måste nog få köpa ett par. Känner mig dock lite snål och funderar på om någon snart kommer hit som bor på ställen där de har vincent . Har några från Göteborg som kommer och hälsar på ibland. Ska nog höra med dem. Kan ju ändå inte ha dem än... men som sagt, vilken färg?!? Tror det blir röda här...
  • Jen80

Sååå fint med ett par jeansknickers och en vit tröja. Enkelt och fint !

• Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:05:43 följande:
    Ja, de är verkligen jättefina! Ava har inga såna skor som funkar bra i sommar så jag måste nog få köpa ett par. Känner mig dock lite snål och funderar på om någon snart kommer hit som bor på ställen där de har vincent . Har några från Göteborg som kommer och hälsar på ibland. Ska nog höra med dem. Kan ju ändå inte ha dem än... men som sagt, vilken färg?!? Tror det blir röda här...
    Ja, undra om man kommer förbi nån butik istället.
    Inte lätt att välja färg...
    Vad tar de i frakt?
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:06:24 följande:
    Sååå fint med ett par jeansknickers och en vit tröja. Enkelt och fint !
    Ja, sååå fint!!
  • Jen80
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:56:13 följande:
    Älskar denna fina tråd Här kan man prata om precis vad som helst när som helst Tack söta ni Nu ska vi se om vi kan sova ett par timmar.
    Men stackars Hilda ! Hoppas det lindrar lite med salva.
    Ingen av mina har haft det än så det blir väl lagom roligt när första smittas. Sen vet man vad man har att vänta... Känns som att det oftast blir jobbigast för tjejer, eller iaf att de sätter sig på jobbigare ställen. Hoppas det snart går över! Kram kram
  • Jen80
    Busbellan skrev 2010-05-04 23:07:25 följande:
    Ja, undra om man kommer förbi nån butik istället. Inte lätt att välja färg... Vad tar de i frakt?
    Har för mig de tar 50 kr eller nåt?!?
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:07:58 följande:
    Men stackars Hilda ! Hoppas det lindrar lite med salva. Ingen av mina har haft det än så det blir väl lagom roligt när första smittas. Sen vet man vad man har att vänta... Känns som att det oftast blir jobbigast för tjejer, eller iaf att de sätter sig på jobbigare ställen. Hoppas det snart går över! Kram kram
    det behöver inte bli så illa
    Både Nora och august har haft det för ganska längesen och hade det väldigt lindrigt, inte jobbigt alls.
    ella har precis haft det, ska tillbaka till dagis imorgon första dagen sen hon blev  sjuk. Hon hade visserigen lite fler prickar, men inte alls farligt. var nog bara en natt hon sov lite dåligt i nån timme
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17