Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-05-08 11:02:05 följande:
    Visst gör den Eller ja, lite halv ful kanske men jag vill gärna ha en sån typ av vagn också. O så klart blir det en råååååsa
    Den rosa var finast!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-08 21:21:41 följande:
    Ja, det känns som det är det idag faktiskt
    Härligt!

Lilla Ego: E hade på sej dödskallebyxorna igår. Han vägrade ta av de igårkväll och sov i de. I morse fick vi vara två för att få av de för att ta på rena kläder. Tror han gillar de.  
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-05-08 21:25:51 följande:
    JA, man blir lika förvånad att det faktiskt har blivit ett par inlägg vid varje uppdatering
    Hur är det med dina tjejer, är dom bättre?
    Japp nu är nog alla friska.
    N är som vanligt iofs, men vi har ju haft kräksjuka i helgen. För att fira att vi var lite lediga liksom.
    M mår bra och var hela veckan i skolan. Första gången denna terminen tror jag.
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-08 21:29:21 följande:
    Men vilket härligt betyg Glad

Har inte fått tag i nåt mer sånt tyg Demon Verkar vara slutsålt tyvärr. Hade ju hoppats på en meter till så hade det ju kunnat bli stans coolaste klänning också.

Fanken vad jag är pollenallergisk idag! Måste ju ha skett nån explosion el nåt, går ju under här ju!
    Vill du ha ett bra betyg till?
    Antar det.
    Alicia surar för att inte hon får några dödskallebyxor.

Det är massor med pollen idag.
    Mannen min säger att luftrören är små eller luften tjock idag.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-05-08 21:31:10 följande:
    Ok, ja men då så.
    lillronya skrev 2011-05-08 21:27:16 följande:
    Japp nu är nog alla friska.
    N är som vanligt iofs, men vi har ju haft kräksjuka i helgen. För att fira att vi var lite lediga liksom.
    M mår bra och var hela veckan i skolan. Första gången denna terminen tror jag.
    Härligt att dom mår bättre, nu fattas bara att det onda benet blir bra på din tjej också. Lider verkligen med henne
    Hoppas värmen hjälper henne nu igen.
    Fast å andra sidan fick jag ju mej en lektion i varför hon har ont, igår...
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-08 21:39:34 följande:
    Ärligt talat så borde du bli ordentligt arg och ringa upp chefen el nåt och tala om hur du blivit bemött!!!
    Jag orkar inte.
    Men jag vet att jag borde.
    Det var helt sanslöst.
    Tur att man varit med lite annars hade jag satt mej ner och gråtit.
    Nu blev jag bara förbannad.
  • lillronya
    hallonblomma skrev 2011-05-08 21:41:25 följande:
    Halloj :)
    Kan säga jag har en dotter som mer eller mindre bor i den lila småfolken. Lyckades få av henne den innan idag för hon hade spillt glass på den med förklaring att hon får den igen efter den är tvättad :D 
    Hej!
    Vad roligt att hon gillade den så mycket!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-08 21:41:52 följande:
    Underbara personalen på akutmottagningarna
    Alltså det finns säkert bra folk där också, men tyvärr kommer man ju alltid ihåg de gånger man blivit dåligt bemött
    De brukar vara toppen där.
    Det är ju en barnakut så de är ju bra med barnen annars.
    Denna läkaren har jag träffat innan och hade samma uppfattning om henne då.
    Men nu var hon så oförskämd och dum så det tog alla pris.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-08 21:43:25 följande:
    Vad sa du till dem när de kläckte sina idéer om varför hon var dålig?
    Eller kändes det helt enkelt meningslöst att bemöta påståendena?
    Först försökte jag vänligt svara, men när jag insåg att det inte gick in så la jag ner.
    Vad jag än sa så blev svaren än dummare.

Och så då den vanliga undertonen om utstött iskolan och stackars mellanbarn.

Bara att lägga ner...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17