Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-08-08 22:12:54 följande:
    hej alla söta

ingen som ska till BoR i morgon och har lust att träffas   // Mammastök och everlonn
    hade tänkt åka dit på onsdag, men kan väl kanske tänka mig ett besök imorgon Drömmer om jag får komma till dig innan då för sambon börjar liksom jobba i Karlshamn kl.8 o han tar ju bilen eller så måste jag köra honom, o lite tidigt o stå utanför BoR 2 timmar innan öppning
  • Zvartaliljan
    Engeln skrev 2010-08-08 22:36:39 följande:
    Hm, vad jag blir förvirrad... Har inte haft någon lurvoverall till min stora son, men tänkte nu beställa en till lillan som föddes i januari. Tanken är att hon ska ha den i höst/vinter. Ha ha, jag tänkte mig stl 74, kommer det vara för litet tror ni? Hon är inte så stor, väger bara 6,5 kg nu. Tycker de mesta från molo är ganska stort i stl...

Hmm, är jag ute och cyklar med storleken? De flesta verkar fundera på större storlekar 
    Mateo är nu 67,5cm och 7,6kg och strl.68 sitter perfekt, 74 stort. Jag har 74 till honom i höst, o köper kanske en 80 senare på rean till våren.
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-08-08 23:22:49 följande:
    *stökis skriver* 
    kan inte sambon ta tåget?? Vi är ju knappt vakna 8:30 , semester vet du ....... men det hade varit jätteskoj att träffas, på nåt sätt ska vi väl lösa det
    svindyrt ju om han ska ta tåget o jag kör till samma ställe sen Tyst
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-08-08 23:47:11 följande:
    ja, det förstår vi med.....såklart
    men du vet hur det ser ut här(litet hus), , det är jag och 4 av mina barn plus att vi kört ut N ur hans rum ......
    haha

Men hur länge är du hos Sofia då?
    Kan ni inte komma hit någon dag? (+ everlonn såklart!)
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-08-08 23:56:20 följande:
    Mammastök borstar tänderna

De är bara kvar imorgon oxå Ev. åker de hem efter B&R, ev stannar de natten för att sedan åka vidare på morgonen..så imorgon är enda chansen att träffa henne i så fall.

Vi funderade på att åka k-hamn vid 11 eller så och gå på b&r och sen luncha nånstans..men lite löst planerat sådär
    Så synd
    Ja jag har ju ingen bil då...kan be felipe kolla om han kan börja senare imorgon mot att han jobbar senare på onsdag (då ska jag ju ändå vara i Karlshamn tills ganska sent på Me&I-partyt). Men det är en long-shot....
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-08-09 00:07:41 följande:
    Värt ett försök

Annars träffas i alla fall du och jag på onsdagHjärta Synd bara att du missar Mammastök i så fall
    jag vill inte missa mammastök! Bearbetar F när han är som tröttast på morgonen Så får vi hoppas att chefen är snäll Men han brukar inte vara omöjlig, han gav ju hela kontoret ledigt i fredags så där hux flux

Godnatt! Nu gör det ont i ögonen...
  • Zvartaliljan

Godkväll, hemma efter en heldag med mammastök och everlonn Solig
    Barnen lekte jättebra med varandra och vi hade det så mysigt och roligt Hjärta

Shoppade mig så lusfattig på BoR så Micke skrev upp lite på kredit Skäms

Den "gula" (mer neongrön-gul än kycklinggul) lurven var helt underbar till rånarluvan med "stickat" mönster och knallrosa kantband, o då var jag ju tvungen o ha den o leggingsen i samma mönster också
    O så blev det en rosa fleecerånis med svarta kantband, bara för att det var girly rainbow på andra sidan Passar till såååå mycket!!

O så blev det en regnbågsoverall i 74, Mateo fullständigt drunknade i 80!!

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-09 19:29:49 följande:
    tycker den ser rätt läcker ut på BoR:s bild faktiskt, lite självlysande sådär, men jag måste nog se den IRL ändå, svår färg verkar de vara Obestämd
    jag ÄLSKAR den! och Maia också Men den är som sagt inte kycklinggul. Lite mer lik poisonlurven men inte riktigt lika grön tror jag. I vissa ljus ser den riktigt gul ut, och i annat ljus gul/grön. Men den är väldigt lysande och neonaktig.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-08-09 19:46:07 följande:
    Ja den lila är nog min favorit ever bland lurv färgerna tror jag

Nää, den är radioaktivt kräkgul , typ lysgul/grön. Jag tycker verkligen den är fuuuul *duckar igen*, tror inte ens jag kommer "lära" mej tycka om den så det blir retur.
    Frågan är bara vilken jag ska ta istället?
    Vill ju ha flickfärg men det finns ju knappt några, det är väl P.pink men den vill jag se irl innan jag köper.
    P.pink är mer som crazy salmon, en blandning mellan skrikigt rosa och laxorange/rosa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17