Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-23 13:00:27 följande:
    Ja, vissa plagg är jobbiga att göra sig av med
    Jaaaa suits var oxå så med..en era som tar slut liksom..Stora tjejen nu!
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-23 13:01:05 följande:
    Vad är det för storlekar på byxorna?
    De är stl 74
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    lillronya skrev 2011-01-23 13:14:50 följande:
    Å vad synd. Men kalas är  inte fel det heller.
    Släktkalas är väl lite sisådär kul
  • Everlonn
    stökmamma skrev 2011-01-24 21:37:01 följande:
    tack Tungan ute
    hittade leggings i nån blogg.... väntar nog på t-shirt bild innan jag säger nåt 
    T-shirten är helprint kort ärm, pojkmodell med grå kantband Obestämd Jag gillar verkligen inte grått!Kräks
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-01-25 08:01:33 följande:
    nej vad synd att kantbandet är i grått, är inte min favoritfärg heller

God morgon på er förresten!
    Näää fattar inte varför molo är så glada i grått??
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 08:08:07 följande:
    God morgon!

eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igårObestämd Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftningKräks
    Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma
    Stackare! Kräkas är det värsta jag vet...håller tummarna för matförgiftning Det smittar i alla fall inte
    ChokladMoshin skrev 2011-01-25 08:28:53 följande:
    Ja, väldans att folk ska ha så svårt......'
    Och nu hittar jag den inte i nån shop heller, så dubbelt ledsen
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 08:08:07 följande:
    God morgon!

eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igårObestämd Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftningKräks
    Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma
    Urk då! Hoppas du blir bra snart.
     Fyy vad elakt att ta bäbisens filt! Hoppas du hittar en ny!
  • Everlonn

Åhh jag sitter här och önskar jag oxå kunde komma till örkel och träffa alla mina favvistjejer! Särskilt hade jag velat komma på lördagen och druckit vin (eller cider ) med Smultron, Stormis, Olivers mamma, 1och1är2 och RonyaHjärta Det är ju myyyys på hög nivå!

*deppar lite* 

• Everlonn

Nu har jag pratat lite med underbara småvi på telefon Så synd att hon ska slå igen butiken  Men vi lär nog få se henne lite mer i tråden

5 par småfolsvelourisar och ett par jny velourisar knep jag Fiiina färger! Gula, oranga, gröna, lila, cerisa och turkosa! Mmm godis för ögonen

• Everlonn

Man kan inte annat än att skratta :-d Bus sitter i köket och leker med playmobil och hojtar "bannlys korven, bannlys bannlys!!" *knasunge*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17