-
Jaaaa suits var oxå så med..en era som tar slut liksom..Stora tjejen nu!Busbellan skrev 2011-01-23 13:00:27 följande:Ja, vissa plagg är jobbiga att göra sig av med
De är stl 74OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-23 13:01:05 följande:Vad är det för storlekar på byxorna?
-
Släktkalas är väl lite sisådär kullillronya skrev 2011-01-23 13:14:50 följande:Å vad synd.
Men kalas är inte fel det heller. 
-
T-shirten är helprint kort ärm, pojkmodell med grå kantbandstökmamma skrev 2011-01-24 21:37:01 följande:tack
hittade leggings i nån blogg.... väntar nog på t-shirt bild innan jag säger nåt
Jag gillar verkligen inte grått!
-
Näää fattar inte varför molo är så glada i grått??Busbellan skrev 2011-01-25 08:01:33 följande:nej vad synd att kantbandet är i grått, är inte min favoritfärg heller
God morgon på er förresten!Stackare! Kräkas är det värsta jag vet...håller tummarna för matförgiftningSmultronhjärta skrev 2011-01-25 08:08:07 följande:God morgon!
eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igår
Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftning
Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma
Det smittar i alla fall inteFyy vad elakt att ta bäbisens filt!ChokladMoshin skrev 2011-01-25 08:28:53 följande:Ja, väldans att folk ska ha så svårt......'
Och nu hittar jag den inte i nån shop heller, så dubbelt ledsen
Urk då! Hoppas du blir bra snart.Smultronhjärta skrev 2011-01-25 08:08:07 följande:God morgon!
eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igår
Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftning
Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma
Hoppas du hittar en ny!
-
Tror jag fyndade idag
Har inte riktigt koll på fisher price grejer
men 200:- kändes billigt i alla fall 
http://www.blocket.se/blekinge/Leksaker_fran_3_7_ar_31789386.htm?ca=22&w=1
-
Åhh jag sitter här och önskar jag oxå kunde komma till örkel och träffa alla mina favvistjejer! Särskilt hade jag velat komma på lördagen och druckit vin (eller cider
) med Smultron, Stormis, Olivers mamma, 1och1är2 och Ronya
Det är ju myyyys på hög nivå!
*deppar lite*
-
Tipsar för de som vill ha rosa/gul katvig till sina colibri ,-)
http://www.oiidesign.se/rea-barnklader.php?catid=35&prodid=1384&colorid=2039
-
Nu har jag pratat lite med underbara småvi på telefon
Så synd att hon ska slå igen butiken
Men vi lär nog få se henne lite mer i tråden
5 par småfolsvelourisar och ett par jny velourisar knep jag
Fiiina färger! Gula, oranga, gröna, lila, cerisa och turkosa! Mmm godis för ögonen 
-
Ho ho Tjolla! Orkar du med duracellBus ikväll?

-
Man kan inte annat än att skratta :-d Bus sitter i köket och leker med playmobil och hojtar "bannlys korven, bannlys bannlys!!"
*knasunge*