Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-05-23 20:32:50 följande:
    Åh, ser fina ut. Hur är de i modellen? Behöver smala shorts
    Hade visst inga bra bilder på shortsen men här ser man någorlunda iaf
    IMG_3418.JPG
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:35:15 följande:
    Ja de är fina och härliga i färgerna! Det blev en Scooter idag förresten, vi pratade ju om det härodagen.
    Ja jag är så glad att jag hittade alla färgerna jag vill ha på rea förra sommaren

Oooh, vilken färg? Köpte ni 2.0:an?
    Visst var den kanoners?!
    Vi får hem Mejas nya vagn nu i veckan, jag läääängtar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-23 20:38:54 följande:
    ängeln: vad fin Liam blev i sin nya frissa! Den tröjan han har på sig är såå fin, stod och kollade på den till August, men den fanns inte kvar i rätt storlek Helle: Vilka snyggingar! I fina kläder, den randen har jag nästan missat, men den är ju superfinSmilla: Svea ser lika nöjd ut som vanligt Superfin kombo!
    Åh, synd att den inte fanns i rätt storlek, den är verkligen super fin, köpte den med orange kantband också, men huua så stor den var i halsen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:42:42 följande:
    Ja, jag reashoppade också förra sommaren.Nej, vi köpte en gammal vagn 05/06 kanske? Bara som sittvagn att ha nu när Noel börjar bli för lång för Buggan (och den kommer ju ändå snart att vara upptagen) Köpte en beggad på Blocket. Brun/svart.
    Ja jag tror bara jag betalade 50 kr st för dom.

Ah, så då fick du din stålkorg nu då
    Lite onödigt att köpa splitt ny vagn till honom kanske, Liam åker aldrig vagn nu längre, bara ståbrädan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-23 20:42:55 följande:
    tack, ser ut att sitta jättebra ju Är de normala i storlek, eller stora som plastisock brukar vara?
    Jupp, tajta och fina, och så är det ju dragsko i midjan.
    Nä dom är inte stora, snarare små, i dom på bilden är det 98/104, och Liam hade ju 86/92 förra sommaren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:43:11 följande:
    Ängeln- vilken vagn bestämde ni er för nu då?
    Det blev en råååååsa Emmaljunga Ozone
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:59:46 följande:
    Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise?
    Håller med dej angående CC:n, sittdelen är urkass till små barn, Meja sitter som en säck potatis i den, därför blir Ozonen bra eftersom den har ergonomisk sittdel.
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:59:46 följande:
    Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise?
    Typ cerise, hade velat ha typ Nova Star rosa men denna var lite mörkare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon girls.
    Uff uff...tyckte bättre om när barnen sov till kl 8, Meja vaknade kl 6 och Liam kl 6.30 trots att han var uppe till 23 igår.

Här var det tråk väder igen, 9 grader idag...o jag som började få sånna semester feelings, bokade en semester vecka till igår, så midsommar bli Halmstad, v.28 Öland och v.32 Varberg.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu börjar jag också känna mej krasslig, pollen allergi och ont i hela kroppen, härlig kombination *not* Skulle göra vad som helst för att krypa ner i sängen igen, typiskt att sambon ska jobba natt och lär väl sova tills middags tid.

Nån shysst rea nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 11:23:08 följande:
    Tips på fina solhattar?
    Undrar detsamma
    Spanade lite på VV:s men jag vill ha mer tips, o gärna inte allt för dyra eftersom Mejas huvud lär ändra storlek några gånger under sommaren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17