Inlägg från: ängeln83
|
-
-
Ja jag är så glad att jag hittade alla färgerna jag vill ha på rea förra sommarenDuntoffla skrev 2010-05-23 20:35:15 följande:Ja de är fina och härliga i färgerna! Det blev en Scooter idag förresten, vi pratade ju om det härodagen.
Oooh, vilken färg? Köpte ni 2.0:an?
Visst var den kanoners?!
Vi får hem Mejas nya vagn nu i veckan, jag läääängtar. -
Åh, synd att den inte fanns i rätt storlek, den är verkligen super fin, köpte den med orange kantband också, men huua så stor den var i halsen.Busbellan skrev 2010-05-23 20:38:54 följande:ängeln: vad fin Liam blev i sin nya frissa! Den tröjan han har på sig är såå fin, stod och kollade på den till August, men den fanns inte kvar i rätt storlek Helle: Vilka snyggingar! I fina kläder, den randen har jag nästan missat, men den är ju superfinSmilla: Svea ser lika nöjd ut som vanligt Superfin kombo! -
Ja jag tror bara jag betalade 50 kr st för dom.Duntoffla skrev 2010-05-23 20:42:42 följande:Ja, jag reashoppade också förra sommaren.Nej, vi köpte en gammal vagn 05/06 kanske? Bara som sittvagn att ha nu när Noel börjar bli för lång för Buggan (och den kommer ju ändå snart att vara upptagen) Köpte en beggad på Blocket. Brun/svart.
Ah, så då fick du din stålkorg nu då
Lite onödigt att köpa splitt ny vagn till honom kanske, Liam åker aldrig vagn nu längre, bara ståbrädan. -
Jupp, tajta och fina, och så är det ju dragsko i midjan.Busbellan skrev 2010-05-23 20:42:55 följande:tack, ser ut att sitta jättebra ju Är de normala i storlek, eller stora som plastisock brukar vara?
Nä dom är inte stora, snarare små, i dom på bilden är det 98/104, och Liam hade ju 86/92 förra sommaren. -
Det blev en råååååsa Emmaljunga OzoneDuntoffla skrev 2010-05-23 20:43:11 följande:Ängeln- vilken vagn bestämde ni er för nu då?
-
Håller med dej angående CC:n, sittdelen är urkass till små barn, Meja sitter som en säck potatis i den, därför blir Ozonen bra eftersom den har ergonomisk sittdel.Duntoffla skrev 2010-05-23 20:59:46 följande:Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise?Typ cerise, hade velat ha typ Nova Star rosa men denna var lite mörkare.Duntoffla skrev 2010-05-23 20:59:46 följande:Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise? -
Godmorgon girls.
Uff uff...tyckte bättre om när barnen sov till kl 8, Meja vaknade kl 6 och Liam kl 6.30 trots att han var uppe till 23 igår.
Här var det tråk väder igen, 9 grader idag...o jag som började få sånna semester feelings, bokade en semester vecka till igår, så midsommar bli Halmstad, v.28 Öland och v.32 Varberg.
-
Nu börjar jag också känna mej krasslig, pollen allergi och ont i hela kroppen, härlig kombination *not* Skulle göra vad som helst för att krypa ner i sängen igen, typiskt att sambon ska jobba natt och lär väl sova tills middags tid.
Nån shysst rea nånstans?
-
Undrar detsammaSmillaMilla skrev 2010-05-24 11:23:08 följande:Tips på fina solhattar?
Spanade lite på VV:s men jag vill ha mer tips, o gärna inte allt för dyra eftersom Mejas huvud lär ändra storlek några gånger under sommaren.