Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-10-04 20:30:53 följande:
    Jag skall dit på Lördag.
    Ja, just ja, du och Stökis?
    Kristyr skrev 2010-10-04 20:31:14 följande:
    funderar på att åka gå dit , även om jag köpt för mkt saker redan...
    Jag har ju köpstopp trist att vara där då på sätt och vis Obestämd

Kristyr- ska du dit fre, lör eller söndag?

Jag skulle egentligen vilja gå på fredag men pallar inte att ta med både Noel och Lea så det lutar åt lördag om jag ska gå för då ska sambn ta med sig Noel på något annat
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-10-04 20:44:23 följande:
    Jag vet inte.. Om det blir fredag så blir det med båda barnen..Obestämd Annars lördag. En kompis skulle ev gå och fixa gratis biljetter På lördag blir det bara lillesyster isf som är med.
  • Duntoffla
    na96gen skrev 2010-10-04 20:45:53 följande:
    Brukar det finnas mycket kul att handla ?
    jag är jättesugen att åka ner, vi har 20 mil så det skulle vara kul att 'veta' om det är kul
    Jag skulle inte åka 20 mil för att gå på den mässan. Förut var det rätt ok med danska barnkläder från Gucce, Nova star, Geggamoja och Me&I men senast köpte jag "bara" NS. Men det blir ju dyrt med den resan ner bara för några byxor. Det beror nog på vad man är ute efter, finns ju annat än kläder.
  • Duntoffla

God middag!

Vad händer här?

ängeln83 skrev 2010-10-06 12:57:55 följande:
    Men GAAAAAAH, som jag suttit och väntat på att denna säljaren ska lägga ut flera sånna hära, köpte ju till ord pris häromdagen.
    TIPS TIPS TIPS, hon har flera storlekar också.
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119850009

Fick bli lite tröst shopping
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119849226
    Är de verkligen äkta? Varför skickas de från utlandet? Minns att jag köpt av den säljaren förut och det plagget blev luddig och konstigt fort (Det var dock ränderna)
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-10-06 13:35:40 följande:
    Jag har köpt en del Katvig av henne och jag har aldrig märkt nån skillnad faktiskt.
    Hon kanske köper direkt ifrån fabrik i Kina? Äh, jag vet faktiskt inte
    Ok, jag kanske bara fick ett dåligt ex och jag tycker iofs att några av de äldre ränderna var rätt luddiga flera av dem.

Hur är de nya midiapple i storlek? Tighta? Bör man gå upp om man ska köpa dem?

• Duntoffla
    solouniko skrev 2010-10-06 13:40:26 följande:
    Har också köpt av henne tidigare och håller med. Luddiga efter första tvätten och konstiga i modellen på nått sånt. Milla kan ju LÄTT ha 86 i allt annat, även från katvig men alltså bodyn satt som ett korvskinn på bredden och var superlång i grenen och ärmarna.
    Ja, jag har bara köpt ett plagg (ljusgul/gul randig body) men den blev noppig och ful fort tyvärr.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-10-06 13:46:36 följande:
    Fast jag har hört flera som varit skeptiska till om dom varit äkta. Men samtidigt så kan ju Katvig variera en del i kvalite, en del ränder bli fula snabbt och en del håller sej fina jätte länge.

Hum, vilka är midiapple? Håller inte riktigt koll på dom där apple storlekarna
    Hoppas att ditt ex är fint Men är inte midiapple just det du har köpt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17