• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Äntligen verkar barnen vara inne i sina gamla sovtider igen, båda sov till kl 9 idag.
    Idag blir det en tur till Jkpg, en massa presenter ska köpas, varför måste alla fylla år i maj för? Måste även hitta nåt som Liam kan ha på sej på sysslingens dop på lördag, nån som har nåt tips?

O när vi kommer hem hoppas jag på Katvigar från Funky i lådan.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • hzl

TACK!
    osynlig, vet du vart kan man köpa lexington?
    tjolla, har du ingen tanke alls om vad du skulle bli glad av? Det är ju såklart olika.
    Min dotter fick av sin fadder en stjärna. vet inte om detta är svindyrt annars är det mitt tips till ängeln.
    helle, jättebra tips!

• OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-05-05 09:34:30 följande:
    Godmorgon förresten.Äntligen verkar barnen vara inne i sina gamla sovtider igen, båda sov till kl 9 idag. Idag blir det en tur till Jkpg, en massa presenter ska köpas, varför måste alla fylla år i maj för? Måste även hitta nåt som Liam kan ha på sej på sysslingens dop på lördag, nån som har nåt tips? O när vi kommer hem hoppas jag på Katvigar från Funky i lådan.
    Den där rosa tröjan du visade igår, den från Lindex. Den tyckte jag var fin och lekvänlig. Det måste ju inte vara såååå uppklätt på småbarn på dop ju.
  • JsN

FAst stjärnor är rätt löjligt eftersom man bara betalar dyrt för ett certifikat som inte är värt något. Bättre då att göra ett eget med en stjärnkarta.

• ängeln83
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 09:36:30 följande:
    Den där rosa tröjan du visade igår, den från Lindex. Den tyckte jag var fin och lekvänlig. Det måste ju inte vara såååå uppklätt på småbarn på dop ju.
    Ja jag tror jag ska spana in den idag, tycker inte heller att småbarn behöver vara så uppklädda. Dessutom har vi ju användning för den även till vardags. Tänkte han kunde ha vita jeans till så ser det ju lite finare ut.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • OsynligtSmåkryp
    hzl skrev 2010-05-05 09:35:40 följande:
    TACK! osynlig, vet du vart kan man köpa lexington?tjolla, har du ingen tanke alls om vad du skulle bli glad av? Det är ju såklart olika.Min dotter fick av sin fadder en stjärna. vet inte om detta är svindyrt annars är det mitt tips till ängeln.helle, jättebra tips!
    Vet bara om www.lexingtonshop.com på nätet, förutom en massa vnliga irl-butiker då.
  • OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-05-05 09:38:53 följande:
    Ja jag tror jag ska spana in den idag, tycker inte heller att småbarn behöver vara så uppklädda. Dessutom har vi ju användning för den även till vardags. Tänkte han kunde ha vita jeans till så ser det ju lite finare ut.
    Det låter snyggt och somrigt!
  • Tjollabolla
    hzl skrev 2010-05-05 09:35:40 följande:
    TACK! osynlig, vet du vart kan man köpa lexington?tjolla, har du ingen tanke alls om vad du skulle bli glad av? Det är ju såklart olika.Min dotter fick av sin fadder en stjärna. vet inte om detta är svindyrt annars är det mitt tips till ängeln.helle, jättebra tips!
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE
    Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Flock
    hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden! Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer. Tacksam för hjälp
    Hej!

Jag köpte en sådan bok som barnet själv är huvudperson. Den present blev väldigt uppskattad!  sagolandet.jetshop.se/default.aspx
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17