• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83

Försöker komma på vad mina barn fick i doppresenter och det jag uppskattade mest var nog tavlor från Isaform, mat set, fårskinn, påslakan och kläder

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Smultronhjärta
    hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden! Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer. Tacksam för hjälp
    Jag tycker att böcker där barnet är huvudperson är fina presenter,likaså födelsedagståg eller en rolig lampa som t ex flugsvamps eller kaninlampa

Här finns massor med tips
    www.doppresent.se/
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-05 09:46:48 följande:
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    Ha ha, jag har en hel låda full med ur fula tennsaker, Liam fick nästan bara sånt trots att jag uttryckligen sa till alla att vi inte vill ha det.

Moln lakanen är underbara, Meja sover i sitt rosa nu{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • stökmamma

ååååå va jag är sur nu... min klocka gick inte alls som Traderas längre * morr*

OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 09:44:29 följande:
    Det låter snyggt och somrigt!
    ska ni på marknad i helgen??
    andras barn och mina älskade ungar
  • Helle

Åhhh, sonen har blivit med dino t-shirt (Molos alltså). Blir så perfekt till hans födelsedag. I och för sig storlek 116 (och han har egentligen 110), men han växer väl i den. Som jag har letat

Ängeln: tror det blir jättefint. Rosa tröja och vita byxor är så fint på de små.
    Tjolla: du vill inte ha något bord och små stolar, eller en liten fåtölj el nåt till dotterns rum. Då kan ju gästerna gå ihop och köpa något. 
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-05-05 09:48:10 följande:
    Jag tycker att böcker där barnet är huvudperson är fina presenter,likaså födelsedagståg eller en rolig lampa som t ex flugsvamps eller kaninlampaHär finns massor med tipswww.doppresent.se/
    Födelsedagståg fick Hilda i doppresent, mycket uppskattat!
    Kaninlampan är också jätte fin! Har en på väg hem

Min lilla Hilda är på bättringsvägen, underbart! Nattsömnen gjorde verkligen susen!
    Hon har idag ätit en HEL ostmacka och har nu tagit på sig gummistövlar & ryggsäck = friskhetstecken
    Hon brukar leka att hon ska gå och handla och då har man ryggsäck & gummistövlar
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-05-05 10:16:42 följande:
    Åhhh, sonen har blivit med dino t-shirt (Molos alltså). Blir så perfekt till hans födelsedag. I och för sig storlek 116 (och han har egentligen 110), men han växer väl i den. Som jag har letat Ängeln: tror det blir jättefint. Rosa tröja och vita byxor är så fint på de små. Tjolla: du vill inte ha något bord och små stolar, eller en liten fåtölj el nåt till dotterns rum. Då kan ju gästerna gå ihop och köpa något. 
    Ja o nu får vi bara hoppas att dom vita brallorna passar, köpte ju dom förra sommaren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:04:30 följande:
    ååååå va jag är sur nu... min klocka gick inte alls som Traderas längre * morr* ska ni på marknad i helgen??
    Japp, vi ska bo i stuga i Leksand tors-sön, och gå på marknad fredag eller lördag.

Ni då?
  • stökmamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 10:41:04 följande:
    Japp, vi ska bo i stuga i Leksand tors-sön, och gå på marknad fredag eller lördag. Ni då?
    hoppas komma iväg med vagnen i morgon el på fredag och sen blir det nog hem lör om jag inte kan byta stalltjänsten....
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17