• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:44:49 följande:
    hoppas komma iväg med vagnen i morgon el på fredag och sen blir det nog hem lör om jag inte kan byta stalltjänsten....
    Oki. Får se om jag ser några danskungar där då.
  • stökmamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 10:45:48 följande:
    Oki. Får se om jag ser några danskungar där då.
    kan bli svårt om det ska bli kallt
    andras barn och mina älskade ungar
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2010-05-05 09:46:48 följande:
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    elsa beskow böcker=).. går aldrig ur tiderna =)...
    vi har en tradition att ge guldsmycke (faddrarna) en tjej frå ett tro hopp å kärlek=)..
    min son har en guldkedja med ett hängsmycke med lasergravyr av han när hans over med sin snuttefilt=)..
    tycker personliga gåvor e såå fint.. tenntavla med allt ingraverat, eller ne broderad tavla med info=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:48:11 följande:
    kan bli svårt om det ska bli kallt
    Ameh vaddå, inga danskytterkläder? Jaja, du får väl spana in mina då, båda lär väl ha lurv och softshell i någon färg om det är kallt.

Nä, dags att åka nu, fullspäckat schema hela dagen!
  • stökmamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 10:50:42 följande:
    Ameh vaddå, inga danskytterkläder? Jaja, du får väl spana in mina då, båda lär väl ha lurv och softshell i någon färg om det är kallt. Nä, dags att åka nu, fullspäckat schema hela dagen!
    vi hörs om inte annat mina barn kan konsten att prata högt
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 10:49:11 följande:
    elsa beskow böcker=).. går aldrig ur tiderna =)... vi har en tradition att ge guldsmycke (faddrarna) en tjej frå ett tro hopp å kärlek=).. min son har en guldkedja med ett hängsmycke med lasergravyr av han när hans over med sin snuttefilt=).. tycker personliga gåvor e såå fint.. tenntavla med allt ingraverat, eller ne broderad tavla med info=)
    Åh det smycket lät fint, länk??

Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!!
    INGEN vågar handla kläder till mina barn
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-05 11:00:25 följande:
    Åh det smycket lät fint, länk?? Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!! INGEN vågar handla kläder till mina barn
    Mateo:
    Typ bobox tossor
    Gunghäst finns jättefina från jabadabado
    lära gå vagn
    ask www.blaelefant.se/product.asp
    födelsedagståg www.blaelefant.se/product.asp

Maia:
    Docka
    Pärlor
    Sagoslott i trä www.blaelefant.se/product.asp
    kakfat www.blaelefant.se/product.asp
    ja massa saker till köket finns här www.blaelefant.se/group.asp
  • Eddiebaby

Hej! Är inne och läser tillbaka lite, många fina fynd ni gjort....vill också shoppa ju!

Ser att ni pratar presenter, någon som har tips på finaste dockvagnen?? Dottern är helt galen att gå runt med gåvagnen och lasta saker så hon måste ju ha en dockvagn också...

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • stökmamma

Jag tycker (sago-)böcker är en av dom bästa dop presenterna, extra kul blir det om man hittar böcker med barnets namn eller gör egen men även en samling med klassiska sagor.
    tycker böcker överlag är en toppenpresent
    annars träleksaker och möbler, påslakanset, mimmi älskar sitt träskrin m namn på
    smultron hade en bra länk
    http://www.doppresent.se/

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-05 11:00:25 följande:
    Åh det smycket lät fint, länk??Jag behöver tips på vad jag ska önska mig till Mateo i doppresent och till Maia i 4-årspresent. Både smått och stort. Snälla ös ner mig med tips!!!INGEN vågar handla kläder till mina barn
    Haha ingen vågar handla kläder till mina barn heller. Lias samling av skallrar bevisar det Tror hon fått kläder av 3 stycken sen hon föddes! Å jag som inte köpt så mkt för "man får så mkt"
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17