• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:31:19 följande:
    två par byxor..ett par harem och ett par army jungle eller vad dom nu hetervad beställde du?
    Åh, fint Vill också ha army, men det fanns inget alls i Millas storlek så det blev bara ett par NS shorts i 74. Men det duger fint, 70% rea är ju helt galet!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2010-05-05 14:38:12 följande:
    Åh, fint Vill också ha army, men det fanns inget alls i Millas storlek så det blev bara ett par NS shorts i 74. Men det duger fint, 70% rea är ju helt galet!
    ja rea är mycket nice
    Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.
    Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    jag HATAR att kräkas
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:41:03 följande:
    ja rea är mycket nice Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    Jaa verkligen Tråkigt att du inte tar dig iväg dit, men skulle du på salgen? ÅH vad det hade varit kul! Men för min del blir det inget tyvärr.. Bannade hus
  • FL Lisa

ja ska jag till mässan så lär jag få åka tåg och det känns inte allt för lockande. Jag gillar FLYG

Salgen hade varit jätteskoj...och jag hoppas lite på att det ska komma mail typ idag om att den blir nästa vecka för då kan jag eventuellt ta mig iväg. Mest troligt ska vi till sthlm och hälsa på sambons föräldrar då så det skulle passa finfint. Men det är det här attans illamåendet också...vet helt ärligt inte om jag vågar ge mig iväg på salg när jag mår som jag mår. Men riktigt riktigt skoj hade det varit

men ett eget hus är ju inte fy skam det heller

jag HATAR att kräkas
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:50:07 följande:
    ja ska jag till mässan så lär jag få åka tåg och det känns inte allt för lockande. Jag gillar FLYG Salgen hade varit jätteskoj...och jag hoppas lite på att det ska komma mail typ idag om att den blir nästa vecka för då kan jag eventuellt ta mig iväg. Mest troligt ska vi till sthlm och hälsa på sambons föräldrar då så det skulle passa finfint. Men det är det här attans illamåendet också...vet helt ärligt inte om jag vågar ge mig iväg på salg när jag mår som jag mår. Men riktigt riktigt skoj hade det varitmen ett eget hus är ju inte fy skam det heller
    Förstår att du inte är så sugen på tåg, hujja! Jo salgen hade ju varit en DRÖM verkligen, synd att det är så satans långt! Men det går ju såklart att komma undan billigt, men det blir ju ett lite större projekt när vi bort så pass långt bort. Och ja, med huset samtidigt så känns det lite otajmat tyvärr. Men någongång ska jag dit minsann!

Hujja, din stackare! Jag kräktes också som en galning med Milla fram tills vecka 16 eller nått, säkert 5 ggr per dag och det var INTE kul. Men nu minns jag det knappt, men får lite flashbacks när jag läser dig blogg {#lang_emotions_throwup} Ryyyys! Hoppas det snart går över iallafall så du får njuta lite av att vara gravid också!
  • FL Lisa

Ja du får satsa på att ta dig iväg till danmark i salgtider något annat år och fokusera på nya fina huset i år.

ja att kräkas är inte skoj. Mådde ju illa med Alvin också och redan i slutet av graviditeten hade jag glömt hur jobbigt det var så man förtränger snabbt.
    Nu har jag fått piller mot det hela och kräks som tur är oftast bara 1-2 ggr/dygn men illamåendet har jag inte blivit av med...så det får jag dras med 24 timmar om dygnet.

jag HATAR att kräkas
  • na96gen
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:41:03 följande:
    ja rea är mycket nice Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    barn-mässan i stockholm - När är den {#lang_emotions_sealed}
    'bara' 20 mil så det vill jag åka på .. hihi
  • FL Lisa
    na96gen skrev 2010-05-05 15:12:22 följande:
    barn-mässan i stockholm - När är den 'bara' 20 mil så det vill jag åka på .. hihi
    den brukar vara i oktober...när skolorna har höstlov.
    Vet dock inte om det blir likadant i år men antar det
    jag HATAR att kräkas
  • Pepper79
    solouniko skrev 2010-05-05 14:27:15 följande:
    Ser att våra små är typ lika gamla Milla lastar också dockan, tutten och filt i läragå-vagnen och går runt med här hemma, haha! Så jag vill också gärna ha tips på snygga dockvagnar Grekis - Har du fått post från Sveali ännu?
    Micki har några fina. Aline har den rosa med prinsesskrona, mycket uppskattad

www.micki.se/micki2008.asp&sub2=leksaker&sub=produkter_mammapappabarn
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Jordgubben BF 101028 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17