Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-05-13 21:44:18 följande:
    Dom visar ju upp de som ska vara med i bonde söker fru. Så nu är det bara att börja knåpa på brevet
    Jaha
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Tic1 skrev 2011-05-15 09:54:02 följande:
    Provar att fråga igen...  Nån som har nåt bra tips???
    Tror det är svårt att hitta större. Ibland stöter man på det, men det är ovanligt att suits görs i större än 92.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-15 15:29:09 följande:
    Nej nu tycker jag vi sätter lite fart på den här sidan, jag är sällskapssjuk
    Jag är på!!

Sitter och tittar på musikvideos på youtube, Himla roligt.
    Kollade nyss på Jedward från Irland. Kul prickar de där två.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-15 15:35:02 följande:
    Ja, dom verkar kul
    Har du sett intervjun svt hade med dem inför eurovision? Verkar totalt urballade båda två
    Ja helgalna!
    Nä den intervjun har jag inte sett. Brukar se alla de där programen inför och sånt men i år har jag missat alltihop.
    Såg bara semifinalerna och igår då.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-15 15:50:38 följande:
    Ja, det är rätt mysigt, vi hoppas de lagt något ägg under dagen så vi får ta med det hem
    var inga idag på morgonen så det borde vara något nu. de har tydigen lagt massvis med ägg.
    Ellas avdelning har haft dem denna veckan och i torsdags hade de lagt så många så alla barnen kunde få stekt ägg till mellis
    Tufft att de får ha höns sådär.
    De lär sej ju en massa av det.

Tyckte småttarna var tysta lite länge där ute. Har kladdat ner sej med gamalt spackel från topp till tå. Hade satt ut gamla färg och spackelhinkar. Inte så smart...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-15 15:59:33 följande:
    hmm, lite att sanera nu då kanske
    Ja en del.
    Himlans ungar!
    Hoppas det går bort i tvätten.
    Stoppade in alltihopa och håller tummarna.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-05-15 16:57:37 följande:
    Busbellan: härlig bild på barnen. Ns klänningen är så fin! Köpte den till svea i fredags, så hin hade den, molo colibri leggins, ns wct tröja och skarf från ns. Sååååå fint!
    Åh vad det låter fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17