Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LitenBlomma skrev 2010-09-12 19:00:33 följande:
    Verkligen

Det går säkert jättebra!

Usch för att börja jobba igen, jag skolar in tjejerna nu och har inte jobbat sen -07. Är oxå gravid men denna gången ska jag jobba lite emellan. Igår gick jag och la barnen vid 21, slocknade själv i sängen haha stackars maken. Jag håller tummarna för att han ska ta över sin pappas företag snart, då ska jag vara hemmafru medans barnen är små.
    Ja, jag började jobba för två veckor sen men nu är det dags för min första nattvecka. Voj voj Jag tycker annars faktiskt att det känns bra att börja jobba nu, men det kan ju vara för att jag vet att det bara är tills i April kanske Härligt att vara hemma med barnen medans dom är små!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 08:44:47 följande:
    God morgon!

Jag har ju äntligen fått tag på ett par nya pusselmuddisar men är dessa stora i storlek? Eller är det jag som vägrar inse att vi är ljusår från stl 80?
    Milla är 1½ och har 80 på nästan alla hennes muddisar och dom sitter kanon. Hon är 80 cm
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-09-20 16:52:35 följande:
    98 tycker jag. Men jag vill också att de skall vara mycket häng
    Håller med! Milla som är 80 cm har både 80 och 86 och båda sitter stl sitter bra, jag gillar när det är mkt häng Skulle jag köpa nya skulle jag absolut ta 86!
  • solouniko

Hmm.. Sitter på jobbet och funderar på om man kan få bra sponsring om man döper sitt barn till Molo? Milla och Molo, haha!! Blir det en tjej får hon kanske heta IdaT

• solouniko
    Griffelfot skrev 2010-09-25 07:47:00 följande:
    Tack tack
    Milla är 79 cm och har 86 på sin vinteroverall från Molo. Så 92 blir nog perfekt till er
  • solouniko
    zuperduperme skrev 2010-09-26 11:43:56 följande:
    min flicka på 14 månader är 84 cm lång och ca 12 kg.
     vilken storlek tycker ni ska ta i molos lurv overall, 86 eller 92?
    Ta 92 så räcker den hela säsongen! Jag har 86 till Milla som är 80 cm och väger 10 kg.
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-09-30 20:17:14 följande:
    min son är två år! Obestämd

Går det att vika muddarna utan att det ser konstigt ut?
    Tycker inte alls det blir fint att vika upp muddarna tyvärr.. Milla som är 80 cm lång måste ha stl 80 på jackan, 86 var alldeles för står både i ärmarna och runt om blev det som en säck då hon inte direkt fyller ut den så bra Men 80 satt som gjutet
  • solouniko

Åhhh vad jag vill på molosalgen!! {#emotions_dlg.djavulsk} Fasen att det ska vara så satans dyrt att ta sig dit när det är så långt, borde vara billigast att bila några stycken men alltså 200 mil?! Hur länge kan det ta? Snacka om ont i rumpan

• solouniko
    H I L L A skrev 2010-10-01 16:59:13 följande:
    Har du kollat upp priser på flyg ?
    Ibland flyger man för halva priset om man jämför med en tågbiljett.
    Nej det har jag inte gjort iofs, kollade sist och då var det dyyrt iallafall. Det är ju det när man måste boka i ganska sista minuten så blir det rätt dyrt, men jag ska spana och se hur det ser ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17