Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-05-08 21:10:43 följande:
    Ja, det kostar ju en del + materialet går på en si så där 12-13000:-.
    Får ju 7 såna från Bauhaus för det priset. Kan barnen och kusinerna ha ett varsitt
    Hur många molos till fullpris är det då?? Dra in på några molosar och liknande och vips innan du hinner blinka så har du ditt fina muminhus ju Tyst
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2011-05-08 21:19:33 följande:
    Jo visserligen, men vem ska bygga det då......det är ju det som är det verkliga kruxet.
    Aha du menar så, bygga det också.... jamen avstå från några till så kan du leja nån sen Flört
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 21:24:01 följande:
    Härligt!

Lilla Ego: E hade på sej dödskallebyxorna igår. Han vägrade ta av de igårkväll och sov i de. I morse fick vi vara två för att få av de för att ta på rena kläder. Tror han gillar de.  
    Men vilket härligt betyg Glad

Har inte fått tag i nåt mer sånt tyg Demon Verkar vara slutsålt tyvärr. Hade ju hoppats på en meter till så hade det ju kunnat bli stans coolaste klänning också.

Fanken vad jag är pollenallergisk idag! Måste ju ha skett nån explosion el nåt, går ju under här ju!
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 21:32:33 följande:
    Hoppas värmen hjälper henne nu igen.
    Fast å andra sidan fick jag ju mej en lektion i varför hon har ont, igår...
    Ärligt talat så borde du bli ordentligt arg och ringa upp chefen el nåt och tala om hur du blivit bemött!!!
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-05-08 21:40:14 följande:
    OM du får tag på mer sånt tyg så bara måste Ella ha såna knickers också

Morgonsdagens kläder är framlagda här, lilla ego allover
    Ojojoj, ni generar mig till tusen och dags att plocka fram prestationsångesten Glad  Och ja, tanken är att det blir långärmat till hösten om jag kan och inte magen är för mycket i vägen när jag ska sy Flört
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 21:41:41 följande:
    Jag orkar inte.
    Men jag vet att jag borde.
    Det var helt sanslöst.
    Tur att man varit med lite annars hade jag satt mej ner och gråtit.
    Nu blev jag bara förbannad.
    Bra att du blev förbannad! Tyvärr är jag ju den känsliga typen så jag har alltid typ sekunder ifrån att ta till lipen.... men jag jobbar på det och tycker jag blivit bättre iaf på det.

Många ord som går igenom mitt huvud just nu, namn på den där saken som kallade sig läkare....barnläkare också, helt otroligt!
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 21:52:11 följande:
    Trodde N skulle gå av på mitten av fniss när jag muttrade sabla kärring när vi gick ut.
    Busbellan skrev 2011-05-08 21:49:03 följande:
    gahh, man blir ju tokig!
    Inte för att det spelar någon roll egentligen, men har hon haft några problem i skolan?
    Trivs inte hon ganska bra?
    Nä inga problem alls i skolan.
    De tror ju inte på att hon har ont heller, för i skolan är "som alla andra".
    Lagom mycket vänner, lagom duktig och alltid glad.

Det var också ett argument från läkaren.
    Hon är ju så glad....
    Sån där fibromyalgi, får man det när man är vuxen bara eller?

Vore ju hemskt om en så ung tjej skulle få nåt sånt men det är ju en sjukdom som inte "syns" på någon utanpå att man har ont. Någon slags nervsjukdom då? Eller har hon fått något fästingbett någon gång som gett men?

En jobbarkompis flickvän fick mystiskt ont i ryggen och lederna helt plötsligt. Gick på miljoner utredningar, hon var skitdålig, hade mycket värk men ingen kunde se vad det var eller komma fram till en diagnos. De tror att hon fått någon slags borrelia som hon inte vetat om  och det har satt sig typ på nervsystemet el nåt. Tror hon är bättre nu men hon var ju bra dålig rätt länge.
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 22:12:05 följande:
    Jag tror att det är fibromyalgi  eller åt liknande.
    Min mamma har det och förr sas det att barn inte får det. Men det är ändrat nu.

Hon har haft borrelia, men proverna visar inget på det nu.
    Men kan det inte vara sviterna efter borrelia då? alltså att det har gett men på kroppen så att säga.

Tråkigt om det är fibromyalgi, är ju inte världens lättaste sjukdom att sätta diagnos på heller. Lilla hjärtat då! Fy att behöva ha så ont när man är så ung Rynkar på näsan
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2011-05-13 22:09:47 följande:
    Ja, det låter bra .
    Men sen tycker jag vissa print är så fult ritade *duckar*
    Finns absolut fula kläder hos Småfolk precis som jag kan tycka att vissa av Molos är riktigt fula Glad som tur är gillar man ju det mesta oftast,. Tur man inte vill ha allt kanske, blir väldans dyrt då Flört
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-05-13 23:14:44 följande:
    Jag här ju aldrig varit så hemskt förtjust i småfolk. Nova star är nog absoluta favoriten just nu. Hoppas få en nytändning för molo nu med salgen. Annars är lilla ego en stor favorit
    Därför du är en av mina favoritköpare Flört

Jag älskar småfolk men även molo så klart och NS och Katvig....hmm ja jag tycker för mycket om de flesta märkena, det är därför jag inte får plats i garderoben längreGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17