Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-05-17 11:04:57 följande:
    Ja visst är den fin, fick ett akut behov av den Visst borde den passa perrans med orange/rosa katvig leggings? Kanske 92 räcker till Milla då.. Hur lång är A? Tror att Milla är kanske 86 cm eller nått. Både 92 och 98 i katvigtröjor sitter bra på henne.

Sambon mätte Freja nu då jag tycker hon känns så mycket större än Milla som också var 48 cm vid födseln. Milla drunknade i 56 första månaden typ medans de sitter bra på Freja redan som är 1½ vecka bara. Vi fick henne till 53 cm Tänkte redan på BB att dom måste ha mätt fel för hon kändes så stor på nått sätt..
    A är en meter lång ungefär.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer?

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 21:36:03 följande:
    Bilen e klar!!! Och såååååå snygg!!!!
    Kan tänka mej det!
    När kommer V hem?
    Kan du hålla dej till dess?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 21:42:20 följande:
    Han va hemma när jag körde och bytte bil... men jag lyckades ta mej ur den situationen med ett par äggmackor till kvällsmat... sen körde han utan att besöka garaget och upptäckte således inte att det stod en volvo där istället.... Fast när jag fick bilden av Uffe kunde jag inte hålla mej längre... så den skickade jag till honom. Troligtvis lossar han för han har inte ringt än....

Grattis till ER idag!!! <3
    Tack
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2011-05-18 13:16:43 följande:
    Jag försöker bli av med grejer på FB. Du är inte sugen på något i stl 140-146-152? Skynda fynda
    Det är jag säkert men har inga pengar att göra av med nu såklart.
    Everlonn skrev 2011-05-18 13:16:49 följande:
    Slängde iväg ännu en idaT-beställningDrömmer Rackans leggingsen var ju apstora Hälften åkte i växalådan och någre fick gå till fb sälj

Annars väntar man ju mest på mail  
    Ja mejl hade varit trevligt nu, kan man säga.
  • lillronya
    annie dark skrev 2011-05-18 13:30:39 följande:
    Jag har en shoppare åt mig på salgen och undrar lite över vinterplagg och storlek.

En tjej som snart fyller fyra och är ca 103-104 cm lång, vad ska jag ta i täckbyxor, 110 eller 116, tänkte köra 116 på jacka tror jag eller blir det för stort, är tänkt till nästa vinter.
    116 hade jag nog tagit.
    Jag har köpt 110 till mina småttar som är ca en meter nu. Men de kunde ha de redan nu i sluten av denna vintern.
    116 i jacka definitivt. Inte mindre iaf.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-18 13:43:12 följande:
    Jaa, jag hoppas verkligen på mail denna veckan! Har inte nerver att vänta mer nu
    JObbigt när man ska planera att hela tiden hålla vissa dagar tomma.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-05-18 14:17:08 följande:
    Värsta cenariot skulle nog vara om de bytt dagar Så detär fredag till tisdag eller nåt sånt, bara för att alla tagit ledigt onsdagar
    Ja fy!
    Då blir det ju helknas!
    Nu har jag fixat barnvakt och allt till den 25te så nu får det vara den dagen. Där med basta!
  • lillronya
    Bellbox skrev 2011-05-18 16:12:20 följande:
    Spännande att se vem av er som blir FÖRST ut i tråden med att skriva gällande salg-datum då
    Alltid lika kul tävling, det där.
    Jag får alltid mitt mejl efter alla andra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17