Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2011-05-30 09:32:10 följande:
    God morgon!

Nu har jag oxå vaknat liv efter all shopping!

Jag kan inte få för mig att lägga in alla fina kläder i garderoben, så underbart när man går förbi storarumsbordet och ser alla fina molosar ligga där! Vilken njutning!
    Godmorgon!
    Hoppas du inte mått alltför dåligt.

Visst är det fint när det ligger så där i en hög?!
    Vi hade ju kalas igår så jag fick stoppa undan de fina molosarna.
    Fast alla lurvarna ligger i en hög på min säng nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-30 09:55:39 följande:
    Man blir otroligt glad av deras kläder! Lurvarna och vantfleecarna är ju bara så underbara att man inte kan sluta titta! SSkulle behöva sälja en men det är helt omöjligt att välja...

Som tur var så var inte mannen i huset hemma igår, för då vill han nog inte att jag åker två gånger mer.
    Duntoffla skrev 2011-05-30 09:44:52 följande:
    Härligt va! Det mesta ligger på Leas hylla och ser fint ut. En rejäl färgklick!

Noel ville ha sin nya oranga lurv på dagis men då kommer den bli helt sabbat direkt. Dessutom är det luva på den så det får bli användning här hemma i stället. *gillar inte luva* 

Är de också små? Ja, iofs ser den ju ut ungefär som den långärmade flowerfielden och mördarkaninerna jag köpte med volangkant nertill och vid ärmarna.

Då kanske 92 snart kan funka, särskilt som den är kortärmad. Nu gäller det bara att hitta en också. Vad heter modellen? Och printet? 
    Såg Noel i bildtråden, så fin han är i den fleecen! Förstår att du inte vill ha den sabbad direkt. Jag är oxå lite rädd för det där med luva. Ska godis ha luva. så är det när jag vet att jag har kontroll...
    Ja vi har nog också lite för mycket lurv egentligen, men det får vara så nu ett tag iaf.

Skönt att han var hemma iaf.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-30 10:14:10 följande:
    Insåg precis att Ella har nästan enbart 104 i alla sina mololeggings. Tror vi har två par större bara.
    Hmm, hoppas dessa funkar fram till salgen i höst och att det finns massvis med leggings där då för hur ska vi annars klara oss
    Insåg detsamma i As garderob innan salgen men hittade bara fyra 110or.
    Bättre än inget iaf.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-30 10:17:35 följande:
    Tror inte vi har ett enda par i 110, däremot 2 eller nåt sånt i 116, men de funkar nog när 104:orna är urväxta
    Ja det gör de säkert.
    110 funkade bra här nu.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-30 11:18:19 följande:
    Regnbågsmössan jag hittade på salgen, var för stor för Godis men den passade mig perfekt!

Så salgen innebar två nya lurvar till mig, en regnbågsmössa och den virkade väskan. Inte bara barnen som får nya kläder Cool

Sitter här och fnissar lite... Först snor någon min overall.. sedan tror molomannen att jag har snott någon annans virkade väska.. Hade varit kul att veta var den där väskan kommer ifrån! Inne i väskan står det "SMASH"
    Någon som vet vad det är för märke??
    HAhaha ja det var kul med väskan där.
    Kul att du med fick lite molo.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-30 11:24:28 följande:
    Jag blev verkligen snopen när han frågade om jag hade tagit någon annans väska, för den inte fanns i deras sortiment... Tur att den syntes så väl att den var helt ny.

Vilken härlig samling du har i bildtråden!
    Det kan jag tro!

Tack!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-30 13:07:07 följande:
    Så klart Ska kolla med henne

Tillbaka efter att ha sovit 1,5 timme. NU känner jag mig som en människa igen.

Apropå namn- vad heter det där lite "Space/rymdiga" printet i rosa toner på flicksidan? Har namnet på tungan men minns inte riktigt. Försöker skriva ner mina inköp i en liten bok....

Lillronya och Busbellan- Vilka fina barn i BT!

Trunken- Massa fin shopping!

rosesky?

Tack
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 17:13:35 följande:
    JNY design från LPL   suuupersöta!! men SMÅÅÅÅ... vi har 128 i våra Förvånad
    SÅ små?!
    Söta var de iaf.
    Får nog kollas in.

Sitter här och ska bestämma mej för om jag ska beställa två saker från lindex på nätet eller köra dit imorgon och köpa de.
    Vilka svåra beslut man har att ta.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 17:17:58 följande:
    Ja väldans små  

Ha ha ha åk in för tusan, två små plagg   aj!! bebis biter mig i armen...  Dags att resa på sig
    HAhah ja jag får nog göra det.
    Mannen erbjöd sej att ta en gangster med sej imorgon så då kan jag åka med bara en.
    Båda åker jag inte iväg med till butiker ensam.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17