Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-04-13 11:28:29 följande:
    Hej tjejer! Hemma med sjuka barn fortfarande. Nu börjar jag bli ordentligt shoppingsugen. Var kan jag hitta coola t-shirts till svea? Inget svart, utan mer som de äldre ns t.shirtarna. Coolt menar jag typ skate stil.
    Denna är jättetuff
    http://www.oiidesign.se/designers.php?designerid=55&prodid=1615&colorid=2377

finns i rosa också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-04-13 14:48:04 följande:
    Busbellan: Åhhhhh så fin bondgårdströjan är. Jag måste ha en sådan till Svea. Går inte att få tag i va?
    Tack
    Ja, den modellen är underbar! Är nog svår att få tag på här i Sverige tror jag tyvärr, vet faktiskt inte om någon shop tog in den. men hör med nån shop om de kan beställa hem den till dig, om den finns kvar hod Molo vill säga
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-13 19:48:00 följande:
    Gokväll i tråden!

Nån här kanske?
    Ja jag är här, då och då i alla fall
  • Busbellan

Smilla: Hur ång tid tar det att åka från Stockholm över till Åland?

• Busbellan

Känner att jag måste börja finansiera salgen snart, men det är ju inte lätt när tradera går så uselt
    Behöver rensa i barnens garderober också. Har nog inte så mycket som är för smått, däremot mycket som aldrig används

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-13 20:18:02 följande:
    Jag börjar också få lite panik här för att kläder måste säljas men ingen vill köpa.
    Buttelina skrev 2011-04-13 20:11:44 följande:
    åh isabel är så glad här hemma just nu hon går omkring i sin lindex jeanskappa.. hade eg inte tänkt köpa den för hon har typ 700 jackor MEN när den hängde där för 90kr kunde jag inte motstå köpte den kappan, 8 par stumpor, en rosa skjorta till lillebror och en par tuffa puffiga shorts till bella för ynka 240kr. bara kappan kostar annars 300
    Åh vilka fynd!!
    A älskar också sin kappa. Den är ju så f in!
    ja, vad gör man då liksom? Är i alla fall glad över de 2000 danska jag redan har här hemma
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-04-13 21:06:07 följande:
    Busbella: det finns lite olika båtar. Åker man stor kryssningsbåt från inner stockholm så tar det ca 6 timmar. Annars kan man ta en lite mindre båt från norrtälje, strax norr om stockholm. Då tar det två timmar.
    Tack
    Ja, då är det nog bättre att ta den snabba rutten

Vi planerar i alla fall Stockholm till sommaren och tänkte att vi kanske tar nån dag där och nån dag på Åland. Det tar ju ändå en stund att åka dit då så det är nog värt att sova nånstans på båda ställena då
    Gäller ju att planera nu så det finns något ledigt
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-04-13 22:06:40 följande:
    Jag har inte vågat lägga ut med 1 kronas utrop. Känns sådär, sist fick jag 115 kr för en ny dockhusbody.... Visst vill man sälja kläderna, men inte ge bort det...
    Jag har inte heller vågat mig på 1 kr
    Fick ju massvis med osålda sist, tyckte särskilt MAT anoraken för 149 kr var hekonstigt att jag inte blev av med den. men så la jag upp den en gång till och fick två bud med en gång, så kanske handlar det om tillfälligheter också
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-14 07:26:53 följande:
    GO MORGON
    god morgon
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-04-14 07:54:52 följande:
    God morgon. Sitter här med "dåligt samvete".
    Varför?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17