Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-04-14 13:31:26 följande:
    Förvånad jag hade mailat dom! fy vad sur jag hade blivit
    Får nog ta och göra det...
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2011-04-14 13:42:53 följande:
    haha vi behöver nog shoppa lite mer jag har städat hela lgh och sen gjorde vi våfflor till lunch
    Alex fyller 4 år på måndag så i helgen är det kalas för hela slanten jag ska göra en tårta för lillebror gillar inte sylt som det är i köp tårtor.. dessutom önskade han en batmantårta men vet du vad det kostade :-O

Tårta för 6 personer
    Baspris 195kr
    Tillägg
    batman bild 120
    byta ut sylten mot något annat 60kr :-O

SÅ tårta till 6 pers skulle i så fall gå på 365kr Förvånad tror inte det va Drömmer så jag kommer göra en tårta med apelsinmousse och nutella och sen svart marsipan och så har jag köpt en batman gubbe som jag ska stoppa i tårtan haha nöden har ingen lag.
    oups låter som en dyr tårta för 6 pers
    Hur dyrt kan det liksom vara att byta ut sylten Obestämd
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-14 13:51:13 följande:
    Bra!
    Ska bli spännande att se vad de svarar.
    Ja, OM de svarar
    skrev faktiskt så det nästan låter lite trevligt på ytan, men har ett visst mått av irritation om man läser allt
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2011-04-14 13:53:19 följande:
    Jag har inte heller handlat där, känns konstigt med alla dessa rabatter de har hela tiden..

Hel mysko att de ger dig den koden som en personlig kompensation samtidigt som den dyker upp på första träffen när man googlar, ogillas Skrikandes

Blir att skicka protestlistor både till tradera och bellabo - de måste ju få klart för sig att man inte retar oss i denna tråden Flört
    Ja, de kanske borde få en bild av hur allt sprids här mellan potentiella kunder
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-14 14:39:00 följande:
    äntligen lite fart här

Ängeln- kram på dig! Tradera är inte roligt , jag har fortf inte blivit insläppt trots att jag skulle bli det i februari...enligt mail Demon  En kompis köpte en hockeytårta trodde hon, betalade dyrt för den och får en liten rund chokladkaka som inte va särslikt barnvänlig i smaken  med en oblatbild på över 200kr vill jag minnas.

Vill tipsa om att söka på T på tårtbild om man vill göra en egen (billig)tårta men inte orkar/kan modellera( och är ute i tid) 
    Är du också avstängd? Vad var anedningen till det?
  • Busbellan

gokväll
    Var håller ni hus? Är det mitt i läggning av barn kanske?

• Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-14 20:00:43 följande:
    Jag e här!
    Trevligt
    Vad händer idag då?

Jag funderar på att orka slänga ut lite på fb, tradera går ju ändå inget bra
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-14 20:06:54 följande:
    Allt lugnt här! Grillar för första gången i år, ätit tillsammans med mannen för första gången denna veckan, solen har lyst idag och det är fredag i morgon, kan de bli bättre!?

Jag borde nog oxå sälja lite men pallar inte
    Låter ju helt perfekt

Nej, orkar heller inte egentligen, men det är ju en salg i sikte
  • Busbellan
    saturnina skrev 2011-04-14 20:13:17 följande:
    Ibland undrar man hur andra generationer fungerar. Farmor gillar inte Gustavs regnbågströja (och det är hans absoluta favorit som han gärna har varje dag) och gissa varför? Jo för då tänker hon på de homosexuellas förbund som har regnbågsfärgerna i sin logga. Så hon tycker han kan ha mörkblått istället som alla andra pojkar på dagis... sug på den tjejer!

Grrrr... Demon

Hej förresten, min shoppingbudget har varit betydligt lägre sen jag slutade läsa här. Tyst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17