Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-07 15:15:38 följande:
    JA det tycker jag är en bra idé!

Nu ligger safaribrallsen på fb. Bara så du vet...
    Jag blev lite sugen på igelkottarna men tyckte den var lite dyr...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-09-07 15:26:21 följande:
    Då får du väl pruta.
    Väntar på lite mått så blir det paket-bud!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 15:32:34 följande:
    HAHA oj trodde ni pratade overall.. å NEEJ jag har inte stl 98 i kik kid klänning t maxen =P......
    HAHA........amningshjärna skyller ja på hahaha......

ngn som vill låna en kinkig melina ?!?... får inte lägga ner henne då vaknar hon direkt å blir sur=S... har ju annat å göra än åbära runt på henne
    Näe tack, har haft en sådan själv som vaknade så fort kroppskontakten släppte.... Drygt!!
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 15:27:48 följande:
    Unisex i all ära men där går kanske gränsen
    Marcus kom precis och undrade vad jag satt och skrattade åt!
    Det här var ju dagens garv... Skrattande
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 15:39:22 följande:
    Eller hur
    Ja det var så härligt snurrigt att jag börjar fnissa bara jag tänker på det!! Tungan ute
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-09-07 16:00:09 följande:
    tror du läste mitt inlägg på fb om overallen o sen min konversation med Tjolla här om 74 eller 80 o så snurrade du ihop det Lätt hänt Jag har fortfarande amningshjärna, det vet stormis om nån
    Amningshjärna övergår i barnhjärna senare, man kommer att vara snurrig resten av livet har jag insett...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-09-07 18:46:16 följande:
    jag tycker alla ska sluta lägga så fina kläder där, man blir ju fattig
    Det är bara att avvakta så är det någon annan som hinner före...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-09-07 20:17:46 följande:
    Jaha, det är så man gör
    If you snooze, you loose - eller wins i detta fallet! Tungan ute
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2010-09-08 21:02:16 följande:
    Baskade gnälltjejer!! Jag tror bestämt att tjejer är mer gnälliga/klängiga/mammiga osv än pojkar är, det verkar så generellt..  Milla är inne i en riktig mammaperiod just nu och som tur är har jag ju börjat jobba precis  Hon är väärldens snällaste, gladaste, surrigaste och busigaste  unge hemma med pappa men så fort jag kliver innanför dörren är det bara gnäll gnäll gnäll, maaamma, tuuutte osv haha. Ska nog ta några extrapass Nä, hon är underbar för det mesta men när dom har såna här perioder kan man ju bli lätt hysterisk
    No way! Här har vi väldens klängigaste lillebror!! Jag har en liten vikt runt ena benet konstant, han skriker när pappa tar honom... Och då pratar vi om en grabb som fyller två år i slutet av månaden - jag brukar fråga om maken glömde klippa navelsträngen på BB!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-09-08 21:21:10 följande:
    Alltså nu måste jag sluta shoppa vinterkläder
    Hade ju bestämt att i år skulle Ella bara ha en overall och ett set med jacka + byxor.
    Men efter kvällens shopping på tradera så sitter vi här med tre jackor istället för en
    *ha ha*
    Shoppingförbud hör jag!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17