Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    HILLA- Nanook (Isbjörn) is da shit! Idag ösregnade det och Noel stod under takrännan samt har lekt i vatten och han är ändå snustorr. Om du inte redan har dem, köp överdragsbyxorna, de funkar som galonisar. Grymt bra!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-10-07 21:08:17 följande:
    Godkväll godkväll.

NUUUU sover barnen, jag begriper inte vad som har hänt, från att ha varit relativt lätt sövda och somna senast kl 19 så håller dom nu låda framåt natten ju Damn vad sliten jag känner mej nu.
    Och jag längtar sååå tills imorgon kväll, då ska jag på tjejkväll/sexparty, kommer bli hur kul som helst.
    Haha...sexparty? Det låter det
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-10-07 21:11:28 följande:
    Någon som skall på mässan på lördag?
    Nej, det blir nog söndag här om det blir.
    jompa skrev 2010-10-07 21:13:28 följande:
    Gahhh Tofflan, jag som var så snål sist vi var iväg ångrar mig sååååå nu när sonen egentligen skulle behöva både skalbyxor och skaljacka.
    Mest behov är det av skalbyxor, men vet du om det är så stor skillnad på de som det står Nanook på och de som det står Isbjörn på.
    Ja, varför ska du vara en sån snålis för? Jag vet faktiskt inte vad skillnaden är mellan Isbjörn och Nanook
    . Vet dock att skalbyxorna utan hög midja är dyrare (tror det var dem du köpte sist) för de är av annat material.
    Greksmurfen skrev 2010-10-07 21:15:15 följande:
    amen till det ;)..........
    har byxorna till maxen (2par) ett hemma å ett par på dagis.. dem e suuuuuper......ville haft jackan med men hittade inte den ngn stans lite billigare..=/ dem kostar ju sitt ....
    Ja, fröknarna är överlyckliga. Dessutom kan overallerna ju vara i torkskåp som många andra märken inte kan, konstigt nog när det gäller barnkläder. Men visst, de är dyra. Köper aldrig mina till fullpris utan på utförsäljningar. Ena ägaren har ju barn på N´s avdelning
    jompa skrev 2010-10-07 21:17:56 följande:
    Jo det är jag med på
    Undrade mer om det ändrat på byxorna något i och med namnbytet, eller om man lika bra kan köpa dem som det står Nanook på om man hittar dem till lite bättre pris.
    Jag har mest de med Nanook på och de är superbra, tror inte det är någon jätteskillnad vad jag vet.
    ängeln83 skrev 2010-10-07 21:18:21 följande:
    Ha ha...det där lät lite dumt, men du förstår nog vad jag menar
    Nope, fattar nada
  • Duntoffla
    jompa skrev 2010-10-07 21:33:28 följande:
    Vet inte vad jag köpte för några sist men de är för små för P och nästan för stora för M, lite tokigt när det är dubbelstorlekar.
    Får nog kanske blunda för kontoutdraget och slå till på ett par till P, idag var han blöt igenom efter att de varit ute på dagis.
    Ja, de är lite knepiga i storlek. N har fortfarande 86/92 i sina men ska snart gå över till 98/104 med hög midja. De han har i 98/104 utan hög midja är tokstora.
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2010-10-07 21:28:47 följande:
    JAAAA !!! POP kan slänga sig i väggen med sina skalkläder Nästan
    Melker har varit på dagis 8-13.30 och också snustorr. De är ute hela dagarna, är aldrig inne. Jag är helt klart imponerad !!!
    Har en skaloverall till Hilda också, men den är i stl 98 så lite stor än, men till våren åker den på
    Ska absolut köpa skalbyxorna också! Han hade POP idag och var iofs inte blöt igenom, men nu är det Isbjörn som gäller

Visst har de utförsäljning någon gång någonstanns i Stockholms trakten ibland ???
    Japp, de brukar ha en mot slutet av vintersäsongen. De hade en extra nyss här ute. Jag får försöka komma ihåg att säga till
    Buttelina skrev 2010-10-07 21:46:56 följande:
    haha kissen matchar inte så bra men han blev helt tokig när jag bäddade sängen med dom lakanen han är nog lite småfolkfrälst
    tack dom är verkligen fina! ett av mina favoköp från salgen

blev du nöjd med vad du fick?
    Kanske inte färgmässigt men till bilden tycker jag missen passar

Jag är jättenöjd med mina saker, har ju dock inte sett dem IRL än. Sen finns det alltid mer saker man vill ha Tungan ute Typ Bambisar och de fina oranga kaninerna men de ska ju finnas i rätta storlekar också
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2010-10-07 22:01:03 följande:
    Tack Har en Canon 500. Har dock inte satt mig in i alla finesser, är lite lat och kör oftast på auto Men kanske är dags att lära sig kameran ordentligt efter att ha ahft den snart 1 år Obestämd
    Jamen, auto ser ju ut att funka väldigt bra.
    H I L L A skrev 2010-10-07 22:03:11 följande:
    Duntoffla -- Såååå söt hon är lilla Lea Vackra ögon !!! Noel är också söt som socker
    Tack! Det blev visst lite halvröda ögon där. *orkade inte redigera*
    Buttelina skrev 2010-10-07 22:03:19 följande:
    men åhh dunis: vilken liten docka du har så söt!

Hilla: fina söta barnen, såg filmen på youtube med såå goa
    Tack! Hon ser faktiskt lite dockaktig ut där med sån där hätta på
    Hon har värsta tuppkammen som inte går att få ner. Ser skitkul ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17