Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Love Isac skrev 2010-12-28 00:10:27 följande:
    Den är jättefin!Beställde en till sonen när det va 40% i kalendern GladMen har inte fått hem den än...Nu har jag blivit besatt av den äpplegröna vindjackan ifrån HH,den är sååå fin.Klkids har den på rea men bara i strlk 140 och jag har beställt i stlrk 152 i vinterjackan....vet inte om jag vågar chansa på den gröna i 140?!Det är tänkt att han ska ha den till våren isåfall..Han har 140 i sin MAT-vinterjacka nu...va tror du?Obestämd
    tycker inte att de är stora iaf, min son hade stl.128 på sin förra året(vet inte hur lång han var då) men den var iaf kort i ärmarna i slutet på förra säsongen, han är i år ca. 126cm
  • Mamma till Simon
    Smultron: Du som är gekås expert, vet du vad fleecefilt (stor) med hello kitty kostar?
    Molly fick en i julklapp som ska ut på T
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-12-28 07:50:57 följande:
    Stora som är stor som ett överkast till enkelsäng kostar 149:-
    De mindre varianterna som är  runt130x170 kostar 80kr
    TackKyss
    Ja det är den som är som ett överkast
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-28 07:55:20 följande:
    Asså minsann, nån som inte är nöjd med sina klappar här och ska sälja dem Tungan ute
    Själv fick jag inte nåt att sälja men måste ju få ut 4 stycken i veckan iaf nu när det är gratis ju.
    Hon har faktiskt en liknande filt och jag är ju inte jätteförtjust i den så att jag vill ha en till Flört 
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-28 07:58:42 följande:
    Haha jag förstår dig Flört

By the way, såg du att jag som inte skulle shoppa har shoppat på mig en regnbågsoverall nudå, till nästa år för LTyst Visserligen beggad men ändå
    nepp det missade jag, vilken stl?
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-28 08:00:46 följande:
    Stl 92. Köpte på FB
    ok, 1 eller 2 dragkedjor?

Vågar nog inte köpa nån mer till nästa år i den takten som M växer så kommer säkert hummel overallen vara för stor, men vi får se
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-28 08:04:23 följande:
    1 dragkedja. Från 08 tror jag
    ok den kommer säkert bli bra och regnbågen är ju så fin Hjärta
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-28 08:07:10 följande:
    Ja jag hoppas det. Om inte annat så kan jag ju köpa en till sen för denna betalade jag ju endast 700kr för Glad
    Det kommer du ju ändå göra, för inte klarar sig du eller jag menar L med bara en overall FlörtTungan ute
  • Mamma till Simon
    Love Isac skrev 2010-12-28 13:09:45 följande:
    Ok,tack för svar! Jag beställde den!Jag kunde inte låta bli!Skrattande Är den för liten får jag väl sälja den vidare...Drömmer
    fast var det vårjacka du pratade om så har jag ingenaning, jag pratade iaf om vinterjacka Glad
    Ja det går ju alltid att sälja i värsta fall, hoppas den passar!
  • Mamma till Simon

Skiljer sig molos overaller i stl. om man har enkel eller dubbel dragkedja?

M är 76cm och har stl.80 på sin med enkel dragkedja
    Om ett år kommer hon vara ca.83cm ska hon ha 86 eller 92 då?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17