Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-06 08:58:14 följande:
    Ser ju ut som det blåser lite ute idag, hur är det hos er?

Men lite bad vill nog barnen ha ändå
    Har bara två hemma idag, Nora blev kvar i stugan igår
    Soligt men det blåser lite. Ganska skönt med vind när det är så varmt.
    Här är lugnt nu.
    N hade näsblod i en halvtimme i morse och höll  på att svimma.
    Men nu är läget under kontroll igen.

M ska marchera idag både i Markaryd och här i byn . Avundas inte henne i den uniformen i denna värmen.

Hoppas att vi kan åka och bada ikväll efter allt nationaldagsfirande.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-06 08:58:10 följande:

Jag är här en snabbis för att flytta pengar. Drar till väla/ikea en sväng och fixar studentpresent.

Hemma innan nationaldagsfirandet i em!

Ha det så bra idag
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-06 09:07:25 följande:
    Usch, otäckt när hon får näsblod bara sådär

Efter den promenaden lär nog M vara sugen på ett bad hon också
    Ja det är ingen trevlig start på dagen det där.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-06 09:10:04 följande:
    Vi åker med coola gänget Ringde Vs bror igår och frågade om han hade lust att följa med... varför ska alltid JAG fixa presenter till deras familj lixom... Han följde snällt med. I morse kom det ett sms, får Anton och Emma oxå åka med!? Dom tycker så bra om dig och T är ju sååå söt...
    Vilket kul gäng.
    Ha det så skoj och shoppa lugnt.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-06-06 10:22:35 följande:
    God morgon!

Här la noel en pizza igår kväll pga hosta och Lea hade svårt att sova av snorandet. Och Andreas jobbade hela dagen igår och jobbar idag. Kul... Vi ska snart ut i solen men något direkt firande blir det inte. Känns inte som om det finns några traditioner av firande här omkring. Skansen känns övermäktigt själv med två snoriga barn och tusentals människor. hoppas på lugna barn här hemma. Helst vill jag ligga och sola
    Åh hoppas barnen mår bra snart igen.

Bara ligga och sola är inte så dumt.
  • lillronya

Godkväll i tråden!
    Jag tror jag har fått värmeslag. Elle riaf nästan.
    Jösses vad varmt det har varit idag!
    Och om jag varit varm ska vi inte tala om hur det varit för alla de duktiga i paradorkestern.
    De har marcherat superlångt i värmen i två samhällen och dessutom spelat på plats med.

Varmt klädd?

Ursäkta ot...

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-06 22:04:47 följande:
    FY!! Jag är INTE avis på henne

Ja, det har verkligen varit hett idag och nu försöker jag vädra huset förgäves, vart tog vinden vägen liksom när man behöver den
    Alla dörrar och fönster är vidöppna men det hjälper ingenting
    Kan säga att det kokade om de efter en stund.
    Tappra ungar!

Här har vi också öppet för att få lite svalka, men inte är det så svalt precis.
    Sitter och funderar på om jag vågar hänga ut tvätt eller om det där åskovädret med regn ska komma hit.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-06 22:14:38 följande:
    Jag har tvätt hängande ute, kollade vädret innan och här verkade det inte som om regnet skulle komma förren på em imorgon

Jag har också tvätt hängande ute. Tänkte ta in den och hänga ut ny.

Men nu är det nästan mörkt.

Får se om R ska ha rökpaus snart.

• lillronya
    solouniko skrev 2011-06-06 22:28:56 följande:
    Vi byter vettja! Vi får lite mer värme och ni får lite mer blåst Vi har rätt varmt och soligt MEN den här jäääkla blåsten gör ju att det ändå känns kallt som tusan emellanåt! Till veckan och framåt helgen kanske vi äntligen kan få liite varmare äntligen!
    Nä jag vill inte byta men delar gärna med mej.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17