Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 14:55:32 följande:

Å tjejer!!! Vi har fått brev brev BREEEEV!!!!!

Inga avvikelser funna...

Tårarna bara rinner här, väntan är över och bättre svar kan man inte få, bästaste brevet i hela mitt liv!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! !!!!!

*LYCKA*

Åh nu rinner tårarna här med, av största lycka för din skull SoligHjärta
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-08-13 17:45:58 följande:
    Nu blir jag osäker och jag har sålt molon i 98 kom jag på. Så jag kan inte kolla om jag kom ihåg rätt.
    jag hade hummel 98 o molo 104 förra året, upplevde också dom som lika stora Glad
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-13 18:01:21 följande:
    Liljan: Hur är det med Mateo nu?
    han är fortfarande väldigt trött och sover mycket, men annars som vanligt, alltid go o glad

Han är STOR, tycker jag helt klart nu efter att ha hållt i pyttiga lilla Melina Hjärta

Blev så bebissjuk, o sambon också såg jag haha Men måste gå ner 20kg minst först...sen blir det en lillasyster här tror jag
  • Zvartaliljan
    Lalalong skrev 2010-08-13 19:56:02 följande:
    Åh, kanon!!
    Vet du var? Orkar inte leta igenom alla shoppar Så om du vet på rak arm hade det varit väldigt najs!!
    BoR har dollhousebyxan om jag inte minns fel

vad tror ni om MMP-overallen i bt? Inte kan väl den räcka i höst till mateo? Fanns typ 2-3cm växtmån bara...
    Är den felmärkt eller är alla mmp-overaller så små i storleken??
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-08-13 20:05:58 följande:
    Är det nån slags babymodell? Vi hade en 86 till k förra vintern (dvs den första som kom hösten -09) då hon var just 86 och den höll hela säsongen. ärmen blev för kort på slutet, men i gren och ben fanns det massor kvar. Jämförde stl med en 80 när vi köpte och den var ett par cm kortare bara i gren och ben. Ärmen lika lång. Så den 86'an hade M aldrig kunnat ha. Han hade fått plats i bara ryggpartiet .
    men vad lustigt...denna är ju också från höst-09. Köpte ju när han var pyttig så då tyckte jag den såg stor ut, men nu när jag tog fram den så ser jag ju att den måste vara felmärkt eller nåt
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-13 20:11:52 följande:

Skönt att han repar sig, han ser alltid så glad ut i Bt.

Ja, Maia också såklart

Ooooh, har du fått gosa Grekisbebis *avis*. Mysigt med bebis, fatar knappt att jag ska gosa egen bebis om typ 3 månader

Klart ni ska baka lillasyster, 20kg fixar du!! {#emotions_dlg.flower}

har redan fixat 7 efter jag slutat amma som bara trillat av...så hoppas resten (minst 20, helst 30) går att få bort också. Annars riskerar jag att föda typ i v.25 nästa gång...om jag ens lyckas bli gravid o behålla det så länge...

Ja grekis hon bara kastade över sin lilla bebis till mig, o jag tog glatt emot
    Vad du måste längta nu! Även om du haft en relativt kort graviditetet
  • Zvartaliljan

Nu är snart alla vinterkläder ordnade här redan
    Köpt lila jacka med igelkottar + lila byxor från IdaT på trendsales i 110, och beställt en lila äppeloverall från Småfolk till Maia.
    Hemma har vi redan regnbågsoverall och flera jackor (varav ett par får säljas...) från Mini a ture och ett par hummeltäckisar i gult.
    Fattas bara regnbågstäckisar så är jag nog nöjd

Mateo har regnbågsoverall, och sen ska han få en cozysack från elodie i retro revolution. Mer behöver han nog inte, växer han mycket o lär sig gå så blir det väl någon mer sen till rean

• Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2010-08-13 20:34:17 följande:
    hörru gumman, vet du va jag kom på?? ..
    du har en pump va ??
    ja o den har jag då absolut ingen användning för Inboxa din adress så skickar jag tillbaks den Kyss Har totalt glömt av den ju! Tvättade o packade in den så fint efter salgen o sen blev det bortglömt Skäms

Du är inte sugen på o komma hit på kräftskiva sen annars så slipper jag skicka? Lite långt kanske men du pratade ju om att komma o hälsa på så skadar ju inte o fråga
    Everlonn o greksmurfen ville iaf komma, det var everlonn som bestämde att vi skulle ha en kräftskiva här
    Men får väl bli början av september eller senare.
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-08-13 20:34:24 följande:
    Fast vår ser inte likadan ut. Inga knappar i grenen eller den där fickan tror jag Obestämd. Så det måste vara lite olika modell på nåt sätt. Av den jag har tror jag inte att han ens kunnat ha 80 utan att drunkna i den.
    supersvårt då ju om jag ska köpa en ny från årets....
    Men om jag säljer denna, så får jag väl skriva att den är som en 68 då, för det vore ju lögn o skriva strl.80 även om det står det i nacken!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17