• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-07-26 21:55:23 följande:
    =).. vi får ta en träff vi som ksa dit.. kanske luncha tillsammans efteråt lr ngt=)
    ja, eller innan, de öpnnade 12 eller hur var det
  • h80
    Busbellan skrev 2010-07-27 16:47:34 följande:
    Tack
    Ja här säljs plagg ganska ofta som fortfarande passar, kommer ju så mycket nytt fint man vill ha hela tiden
    vilken fin shopping, vart har du hittat det röd/vita katvig?
  • h80

någon som kan hjälpa mig Glad
    behöver fin-klänning till mina tjejer (storlek 68 o 92) helst sommarklänning. Inte molos babyklänningar, de har vi haft hela sommaren.

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 20:55:05 följande:
    Funkar 98 till den stora så är ju Ej sikke lejs rutiga som reas överallt helt underbar
    åh, den var ju jättefin, men jag vill helst ha likadana eller iallafall matchande
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 21:04:42 följande:
    Det finns likadana hos Linus och Lotta om det funkar med 98 till din stora
    Annars är ju sommarklännigarna från Pop som reas nu supersöta(de som finns med vit botten och randig botten)
    ja, de är ju rätt söta
    Mawe123 skrev 2010-07-27 21:03:12 följande:
    Precis hemkommen från semestern och hittade fin post från dig,
    underbara Ida T, är super nöjd, igen tackelitack {#emotions_dlg.flower}
    Glad
  • h80
    Busbellan skrev 2010-07-27 22:17:54 följande:
    Var tvungen att kolla polarns sida och det ser ut som att alla skalbyxor har dragkedjan i sidan, detta är ju de som kallas skalbyxor
    www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...#
    sånna köpte jag igår o de är bara dragkeja en bit ner på sidan, ner på höften alltså (men det var kanske det du menade) det finns ju dom med dragkedja hela vägen ner oxå
  • h80

nån som vet vart jag kan få tag på kik kids tunna omlott klänning, den i grönt/vitt (med små blommor tror jag) i storlek 68 o 86/92?? "måste" ha dom Glad

• h80

ni som har dockhusprintet, blir det för mycket med en klänning?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17