Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-05-04 07:58:44 följande:
    ang. groupon, visst var det fler än jag som handlade då när det var babyshop? Nu när jag loggar in så behlver jag inte skriva in kontonummer för att kunna handla, Det är bara att klicka på köp, mina kortuppgifter är sparade. är itne det lite dumt? Då räcker det ju med att nån komme rpå mitt lösen så kan de logga in på mitt konto o handla
    Var tvungen att gå in och prova och så är det inte för mig.
    Måste blivit nåot fel, tycker du ska höra av dig till babyshop!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    h80 skrev 2011-05-04 08:19:55 följande:
    när jag loggar in på groupon alltså, inte babyshop
    aha, måste kolla där också då
  • Busbellan

Bubblan:

FY vad förbannad jag blir på sånt! Har de ingen insikt i vad hennes funktionshinder är? Tydligen inte

Ge dig inte, hon ska få det stödet hon behöver utan att behöva lämna klassen! Är helt sjukt att man alltid ska behöva kämpa för allt, inget kan någonsin gå smidigt och lätt.
    Har hon någon form av resurs några timmar i skolan?

• Busbellan
    MammaT skrev 2011-05-04 13:47:03 följande:
    vad är bäst att köpa till en bebis som kommer i slutet av juni suits eller kortarmade bodys jag köpte bara killmönster på förra salgen så nu känns det som att jag behöver inhandla något tjejaktigt med
    Suits med korta ärmar och ben hade jag inhandlat, och hoppats på en varm sommar
  • Busbellan

Bubblan Fy vad jobbigt ni har det. Fattar inte ätt till och med folk i skolan har så dålig kunskap om funktionshinder. Ibland önskar man att det var något som syns utanpå. Lättare att få förståelse då.

• Busbellan

Hallå, någon här?
    Nu är jag sällskapssjuk, hela familjen har ju somnat

• Busbellan

Åh så skönt att det var lite folk här
    Måste fördriva tiden med något, är så shoppingsugen men behöver pengarna till salgen
    Vad jag nu ska handla där för härfinns ju kläder så det räcker till 20 barn

• Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 22:32:30 följande:
    Här sover maken och alla barn så jag sitter uppe med mina föräldrar i vardagsrummet, alla 3 sitter med en varsin laptop och datrar, sociala gänget
    haha, nutidens umgänge
  • Busbellan

Idag har jag insett vilken kombo som kommer användas flitigt vid kalas i sommar.
    Har ju haft NS vita klänning här hemma innan och idag kom berry knickersen. Tror inte det kan bli finaren än så Hjärta

• Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 22:37:36 följande:
    Ja, ser lite dumt ut. Sen har vi tv.n på och kikar lite på nån film, och för att inte störa med prat så mailar vi mellan varnadra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17