Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-08-13 20:49:40 följande:
    ja det e ju inte direkt så att jag sakna den men såg nu att du inte amma mer, så då kan man ju kolla iaf
    hmm.. mycket nu.. m fyller 4:e sept, sen e jag bjuden på kräftskiva då =) inte bestämt än om jag ska åka elelr inte..
    när va det då?? heeelt omöjlig e jag inte.. visst, långt, men goa tjejer där ju Hjärta bara massa inplanerat framöver.. kalas, kräftskiva, party i stan, inflyttnigsfest, göteborg o festa, shoppingdag i gbg eller nåt.. haha.. hälften vore nog så lyckas man pricka ett bra datum så =)
    Har inte bestämt datum ännu.
    När ska ni till Göteborg? Vi planerar o åka dit på liseberg innan sommarsäsongen är över
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-08-13 20:53:05 följande:
    Jag provade en sån softshell overall på Milla igår från hösten i 74/80 och den satt bra på henne så din kanske är felmärkt då? För Milla är ju en decimeter längre än Mateo
    ja det är ju jättekonstigt!
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-08-13 23:06:08 följande:
    hmm men hur ändrar jag det =S.... har glömt hur jag ska göra det=P....
    skrev åtackade innan {#emotions_dlg.flower} sååå fint va det...blev så glad.. fick girly rainbow klänning/tunika å en body från liandlo=)... tänkte inviga molon imorn=) hon kommer bli sååååååååååå fin lilla lillis =)...

Solig Glad att du inte hade det redan...var SÅ SVÅRT o hitta något till dig ju! Vet ju inte alls vad du redan har till lillan.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-15 12:31:17 följande:
    men oj jag var säker på att du var på sjukhuset med mateo, hur är det med honom?
    Det är ingen fara med honom, lite antibiotika så blir allt bra Han uppvisar inga som helst mer symtom, det var bara märket som avslöjade det, och jag såg det innan det hunnit bli så stort.

men jag vågade inte dricka igår kväll ändå...lite trist när man väl går ut...men ville vara klar i huvudet ifall Felipe skulle ringa om att Mateo blivit dålig.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-15 12:42:45 följande:
    åh vad sköönt jag har tänkt på det jättemycket..

nää dricka vågar man inte när sina små är sjuka
    gulle du Hjärta
    Ja det är ju extrem otur att han fick detta nu också, men jag börjar bli van vid denna oturen...för mig känns ju detta som vardag

Tur ändå att Maia haft det innan, annars hade jag nog inte upptäckt det.

Felipe plockade bort en stor fästing från sig själv igår, så nu avvaktar vi o ser om han också blir sjuk...hoppas han slipper. Tyvärr klämde han den innan han fick bort den...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-15 12:52:10 följande:
    usch fästingar är så jäkla äckliga. trodde jag skulle få panik när isabel hade en :/
    Tyvärr får vi nog stå ut med dom o räkna med många fler när man bor i blekinge skärgård...fullt med dom här och dessutom ofta smittade med Borrelia.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-15 13:03:12 följande:
    usch hemskt blää

men vet du min syrra sa att myggmedel gillar dom inte så ta på det på bara områden på kroppen
    det har vi hela tiden, fullt med knott o mygg här också. Maia är helt sönderbiten ändå
    Men jag älskar ändå att bo vid stranden, man får stå ut med nackdelarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17