Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-05-07 19:35:26 följande:

På onsdag eller torsdag kommer den.

Har ju ingen nu..

Usch man känner sig ganska handikappad utan telefon. HUR klarade sig folk innan mobilen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-07 21:24:43 följande:
    Hej!
    Vad kul att "se" dej!

Ja då får jag ju min ganska snabbt då.
    Egokläderna är tokfina!
    ja, de där egokläderna kommer göra mig fattig
    Hoppas verkligen inte Sara börjar sy långärmat framåt hösten för då lär det inte blir pengar kvar till några danska kläder
  • Busbellan

Ronya Vilken tur att de på akuten kunde tala om vad som är fel med henne, en eloge till dem Förstår att du blir forbannad har själv blivit idiotförklarad på akuten nån gång och oj vad fel de hade

• Busbellan

Lalalong Fråga mig ikväll om 1 kroners är bra efter att mina gått ut Ser ut som vissa går ok i alla fall. Jag hoppas de stiger för det är ganska många bud på de flesta.

• Busbellan
    Lalalong skrev 2011-05-08 10:36:24 följande:
    Heja heja! 

Jag ska fota vår resesäng och lägga ut... Jag ska be Mattias sparka mig i baken så det blir gjort någon gång!!

Jag har lagt ut en drös med gammal kurslitteratur. Känns som ett osäkert kort. Men jag som samlar både till Salg och minisemester börjar bli lite desperat
    Busbellan skrev 2011-05-08 10:29:00 följande:
    Lalalong Fråga mig ikväll om 1 kroners är bra efter att mina gått ut Ser ut som vissa går ok i alla fall. Jag hoppas de stiger för det är ganska många bud på de flesta.
    Var ju tvungen att gå in och kolla och ojoj vad det är fyndvarning på vissa grejer!!! Jag hoppas verkligen det stiger till kvällen . men som du säger så går ju vissa saker helt okej. Blandad kompott! 

Jag har inte lagt ut så mycket som jag skulle dö över att inte få några pengar för... Men visst, jag har ju ingen större lust att ge bort sakerna heller. Men desperat som sagt

Jag gav liksom upp. Det blev inte sålt på fb och inte till högre utropspris så jag tänkte att nu får det gå som det går.
    Med tanke på att det är rätt många bud på flera så hoppas jag på ninjor ikväll. Jag menar annars hade ju kläderna bara legat här oanvända ändå
  • Busbellan
    Damien och Adrian skrev 2011-05-08 15:28:37 följande:
    det är så olika också, ingen nappade på ett par skor jag la ut på fb i helgen men la ut dem med ett dyrare köp-nu på T och vips var de köpta.
    Ja, det varierar säkert

Inser att jag borde ge stökis procent på kavatskorna jag säljer får ju in bra mycket mer än vad jag gav för dem. Men de passade verkligen inte på Ellas fot
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-08 18:27:51 följande:
    Firar ni morsdag på Åland idag!? Här väntar vi 3 veckor till
    Tack för infon Jag blev lite förvirrad nu och undrat om jag helt missat att det var idag
  • Busbellan

Nån som vet vad detta kan bero på?
    Vet inte hur väl det syns på bilden men Ella är alldeles rödflammig på benen, eller nu nästan helt fröd för alla flammor börjar gå ihop
    Kan inte vara solen eftersom det är värst på låren och de har varit täckta av kläder hela dagen. Värmeutslag kanske? Men så varmt har det inte varit, hon har inte direkt svettats på hela dagen och hon har aldrig reagerat så på värme innan. Nån som har någon idé?

• Busbellan
    Buttelina skrev 2011-05-08 18:42:46 följande:
    hur ser hennes tunga ut? det först jag tänkte på var scharlakansfeber
    *springer och kollar*
  • Busbellan

Nej, tungan ser helt normal ut, inte alls röd eller så för det är väl det den brukar bli vid scharlakansfeber?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17